kyllä oli ökyä!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kadeko? en
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kadeko? en

Vieras
kävin tänään talossa joka oli niin öky että!! tosi upea sisustus... mekin as vastarak.talossa ja sisustus ollut ihan jees, mutta huh mikä lukaali se oli!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kadeko? en:
kävin tänään talossa joka oli niin öky että!! tosi upea sisustus... mekin as vastarak.talossa ja sisustus ollut ihan jees, mutta huh mikä lukaali se oli!!

Joo, mä tein aikanaan työni yhden kaupungin asuntomessujen kalleimmassa ja moderneimmassa talossa... Ja suoraan sanottuna, en kokenu sitä taloa kertaakaan kotoisaksi!
 

Yhteistyössä