K
kadeko? en
Vieras
kävin tänään talossa joka oli niin öky että!! tosi upea sisustus... mekin as vastarak.talossa ja sisustus ollut ihan jees, mutta huh mikä lukaali se oli!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hoplaahoplaa:oliko paljon hintaa?
Alkuperäinen kirjoittaja kadeko? en:kävin tänään talossa joka oli niin öky että!! tosi upea sisustus... mekin as vastarak.talossa ja sisustus ollut ihan jees, mutta huh mikä lukaali se oli!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hoplaahoplaa:oliko paljon hintaa?
ei se myynnissä ollut... jouduin käymään vain...
Alkuperäinen kirjoittaja hoplaahoplaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hoplaahoplaa:oliko paljon hintaa?
ei se myynnissä ollut... jouduin käymään vain...
ai.. miks kävit? kerro kerro? oisit huviksesi kysynyt hinnan ja vilauttanu lopmsaa![]()
![]()
![]()