Sulle se antaisi tukkapöllyä turhasta ylpeydestä.Jeesus on Raamatun henkilöistä se, joka eniten puhuu helvetistä.
Älä pidä Jeesusta jonain pehmoisena hemmona.
Jumala rakastaa, mutta ei aina siten kuin ihminen sen rakkauden ajattelee.
Sulle se antaisi tukkapöllyä turhasta ylpeydestä.Jeesus on Raamatun henkilöistä se, joka eniten puhuu helvetistä.
Älä pidä Jeesusta jonain pehmoisena hemmona.
Jumala rakastaa, mutta ei aina siten kuin ihminen sen rakkauden ajattelee.
En olekaan. Olen syntinen ja virheitä täynnä.Ja.
Echo.
SÄ ET OLE JUMALA!
Mä voin, jos mä 3-4 päivän aikana ehdin, laittaa Jeesuksen mainitsemat ja muut UT:n helvettikohdat.Sulle se antaisi tukkapöllyä turhasta ylpeydestä.
Raamattua on peukaloitu useasti aikojen saatossa. Tarkoitukella ja käännösten vuoksi vahingossa.En olekaan. Olen syntinen ja virheitä täynnä.
Mutta mä luen Raamatusta selkeetä suomea olevia kohtia.
Älä sä peukaloi Raamattua.
Ei ihannetta, käskyä ja sääntöä saa muuttaa, vaikka 7 mrd ihmistä huutais sen muuttamista kuorossa.
Raamattu ei ole koskaan syntynyt huutoäänestuksellä, vaan sen kirjoittajat on usein käyneet yhteiskunnassa poikkiteloin. Ei tarkoituksellisesti, mutta vastavirtaan ovat menneet.
Itse asiassa Vanhaa Testamenttia ei ole peukaloitu. Siellä homous kielletään täysin.Raamattua on peukaloitu useasti aikojen saatossa. Tarkoitukella ja käännösten vuoksi vahingossa.
Vain hullu uskoo moisen sekoituksen täysin.
Usko on uskoa mutta ihmisen kirjoittama ihmisen päästä ja suusta ja käsistä.
Ok, kuka sen ensimmäisenä huomasi, että homo on homo? Sinä vai homo itse, kuka toi sen julki ja alkoi esittämään vaatimuksia? Heterotko?Typerä kommentti. Pidin sinua fiksumpana. Erehdyin.
No ei Pridenkään idea ole olla bileet. Eikä mikään seksitapahtuma.Itse asiassa Vanhaa Testamenttia ei ole peukaloitu. Siellä homous kielletään täysin.
Ja kuten sanoin, kannattaa lukea millaisia alkukristityt olivat.
Ei siellä sateenkaaribileitä pidetty.
En tiedä oletko huomannut mutta marssissa on mukana myös normiheterojakin.Ok, kuka sen ensimmäisenä huomasi, että homo on homo? Sinä vai homo itse, kuka toi sen julki ja alkoi esittämään vaatimuksia? Heterotko?
Homot itse yleensä marssivat sateenkaarimarsseissaan.
Joo, olen kuullut, en itse marssi niissä kulkueissa.En tiedä oletko huomannut mutta marssissa on mukana myös normiheterojakin.
Pelkäätkö, että homous tarttuu? Vai pelkäätkö, että sinut leimataan homoksi?Joo, olen kuullut, en itse marssi niissä kulkueissa.
En pelkää kumpaakaan.Pelkäätkö, että homous tarttuu? Vai pelkäätkö, että sinut leimataan homoksi?
Ja tuossakin asian sivusta olevassa ajatuksessasi on pääpointtina, että apinarokko leviäisi mahdollisimman laajasti homojen keskuudessa ja siten mahdollistaisi mahdollisimman monen homon virukseen kuolemisen.En pelkää kumpaakaan.
Asian sivusta: apinarokon aikana homot homoilkoon. Se on jopa toivottua joissakin piireissä. Koronan aikana jokainen suojautukoon koronaa vastaan kaikilla parhaaksi katsomillaan tavoilla.
Pääministeri? Nyt oon puhunu pressan vaimosta.Ja sit vielä se, että mitä hittoa se kuuluu jollekulle kristilliseen jumalaan uskovalle mitä muut, ei samoin uskovat, tekevät?
Naurettavaa parjata pääministeriä ku itellään ei oo hajuakaan siitä mikä on tän vuoden pridetapahtuman sanoma.
Yritin vain lainata joidenkin muiden ajattelutapaa homoudesta. Itse en toivo kenellekään vaikeuksia, enkä kuolemaaJa tuossakin asian sivusta olevassa ajatuksessasi on pääpointtina, että apinarokko leviäisi mahdollisimman laajasti homojen keskuudessa ja siten mahdollistaisi mahdollisimman monen homon virukseen kuolemisen.
Käsittämätöntä ajattelua.
Voi että sit sentäs. Mulla palaisi niin hihat, jos kuoltuani löytäisin itseni teidän taivaasta.Pääministeri? Nyt oon puhunu pressan vaimosta.
Jaa miksi kuuluu mulle?
-no mä rakastan ihmisiä, myös homoseksuaaleja. Olen IRL hyvää pataa niiden kans.
-mutta en halua, että kukaan kärventyy ikyisesti helvetissä, joten siksi...
....varoitan.
EN pidä itseäni parempana, enkä tuomitse, mutta varoitan.
Itse taistelen muiden syntien kanssa, mutta ne on semmoisia joista yhteiskunnassa varoitetaan muutenki. Ei mun tartte puhua ylensyöntiä, tappamista tai alkoholisoitumista vastaan, koska sen tekee muut.
Sit siinä on apokalyptinen piirre. Mulla on ollut toivo että Jumala säästäis Suomen lopun aikojen kahinoissa, koska ei olla ihan kaikkeen ei-kristilliseen suin päin menty. Mutta nyt ei ole sitäkään toivoa.
No voi nyt jeesus! Hiukan on ristiriidassa toi sun sanomasi homojen rakastamisesta irl, kun samalla vaahdot kuinka kamalia ihmisiä ovat ja joutuvat satavarmasti helvettiIn. Entäs sitten ne homot jotka ovat uskossa? Heitäkin kun on. Kuka sinä olet heidän uskoaan viemään pois ja sitä ennen kaikkea arvostelemaan, arvottamaan?Pääministeri? Nyt oon puhunu pressan vaimosta.
Jaa miksi kuuluu mulle?
-no mä rakastan ihmisiä, myös homoseksuaaleja. Olen IRL hyvää pataa niiden kans.
-mutta en halua, että kukaan kärventyy ikyisesti helvetissä, joten siksi...
....varoitan.
EN pidä itseäni parempana, enkä tuomitse, mutta varoitan.
Itse taistelen muiden syntien kanssa, mutta ne on semmoisia joista yhteiskunnassa varoitetaan muutenki. Ei mun tartte puhua ylensyöntiä, tappamista tai alkoholisoitumista vastaan, koska sen tekee muut.
Sit siinä on apokalyptinen piirre. Mulla on ollut toivo että Jumala säästäis Suomen lopun aikojen kahinoissa, koska ei olla ihan kaikkeen ei-kristilliseen suin päin menty. Mutta nyt ei ole sitäkään toivoa.
Jenni Haukio on tänä vuonna tapahtuman suojelija.Ja sit vielä se, että mitä hittoa se kuuluu jollekulle kristilliseen jumalaan uskovalle mitä muut, ei samoin uskovat, tekevät?
Naurettavaa parjata pääministeriä ku itellään ei oo hajuakaan siitä mikä on tän vuoden pridetapahtuman sanoma.
Eli poimit itsellesi sopivat kohdat..Mutta mä luen Raamatusta selkeetä suomea olevia kohtia.
Missä hän on sulle tämän kertonut?minkäs minä teen sille, mitä Jumala on mieltä homoilusta.
Sulle se antaisi tukkapöllyä turhasta ylpeydestä.
Teet itse niin. Pelottelet ja ahdistat syyttömiä ihmisiä omituisilla Raamatun tulkinnoillasi.Eli poimit itsellesi sopivat kohdat..
Ei pitäisi olla niin vaikeaa ymmärtää, että kyse on tasa-arvosta ja siitä, että heillä on oikeus tulla kohdelluksi hyvin. On perheitä ja sukuja, jotka ovat kääntäneet selkänsä henkilöille, jotka ovat tuoneet esiin homoseksuaalisuutensa. Onko se sinusta oikein?Ok, kuka sen ensimmäisenä huomasi, että homo on homo? Sinä vai homo itse, kuka toi sen julki ja alkoi esittämään vaatimuksia? Heterotko?
Homot itse yleensä marssivat sateenkaarimarsseissaan.