Jei mä saan uutta tatskaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oho unohin jo tän ketjun.. *häpee*

Mä saan tosi nopee ajan, on sen verran kaveri toi tyyppi ni mä pääsen aina aika nopee ku haluun kuvaa ;) Toiveissa ois että ens viikon keskiviikkona jo :)

Mäkin haluan... En vaan osaa päättää mitä ja mihin. Siis ideoita on, mutta kun päätän että tämä teksti, niin en enää keksikään että mihin paikkaan. Kyynärvarteen haluaisin, mutta en keksi miten siihen tekstin asettelis. Toisaalta kuva peukalon tyveen, mutta en osaa päättää monesta, että mikä on paras... Mä oon kyllä just tällänen. Vaikea päättää selvääkään asiaa. Sit oon tyytyväinen kun vaan niistä jonkin teen.

Jos ei oo varma että mitä haluu niin kannattaa tatuoijan kans käydä suunnittelee. Vähän ku kertoo että mitä on mieles ni ne monesti auttaa :)

Mulla on selkeet suunnitelmat mitä mä haluun, sit ku on valmista niin on kuvaa ympäriinsä :p

Kuvia! :D Joo, noihin jää niin koukkuun.. :p

Mä otin tällasta viime huhtikuus ja nyt tulos jatkoo.. :P

http://www.satyrmax.pic.fi/kuvat/Sa...+ja+k%F6ynn%F6kset/narrow+leaf+black+line.JPG

Hienosti noi napakorut on osa tatuointia! Joo täytyy varmaan mennä juttelemaan tatuoijan kanssa. Pitää vielä päättää menenkö sinne mistä eka tatuointi on, vai tällä hetkellä lähimpään paikkaan. Lähin helpottais käytäntöä, mut kannattaakohan vaihtaa. Vaihteleeko taso paljon?

Hei toi on tosi makee! Mä oisin halunnu kalloon tähtiä mutta ku otin toiselle puolelle kalloo tribaalilohikäärmeen ni totesin ettei mun päähän hakata enää yhtää kuvaa.. xD

Kuva!

Noihin tähtiin tehdään vielä valkoisella korostukset, että näyttäis kun ne ikäänkuin nousis kuvasta 3D:n tavalla. Se tehdään vasta kun kuva on parantunut.

Monellako kielellä osasit kiroilla tota tehdessä? :D
Ei kyllä itellä ikinä pokka kestäis kalloon hakata. Sattuu se muuhunkin paikkaan jo tarpeeks :D

En ääntäkään päästäny koko aikana ;D Sain kyllä tatskaajalta respectiä, sano että kunnioitettavasti kestetty tatskaus :D Oli just edellis viikol tehny jollekki karjulle tatskaa takaraivoon ja se äijä oli huutanu ja hakannu tuolii koko tatskauksen ajan :D:D:D

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
ai että mie oon kade! uutta kuvaa himottaisi täälläkin, mutta pitää odottaa että saadaan pyöriäinen ulos... pientä muokkausta tuohon selän lapsikeijuun meinasin, sekä viimeinkin sitä ankhia kinttuun :p ja tottakai toisestakin muksusta pitää sitten ottaa tatuointi :D

[QUOTE="vieras";25629834]ei tuu kesää, just tämä sama kuva mulla haaveissa.... tosin lisä tähdillä.[/QUOTE]

tämä on tekijän piirtämä, vapaalla käellä piirusti tuon. tähtiä tullee lisää ja 2-3 liljaa.

Yhteistyössä