Alkuperäinen kirjoittaja RPM:
Alkuperäinen kirjoittaja Minut:
kasvatettiin jt:ksi ja kyllä näin aikuisena ihmettelee, että miten lapsia saadaan pelotella siihen malliin, eikä kukaan puutu.. "Jumala näkee mitä sä teet, ja jos sä teet jotain typerää sä et pelastu Harmagedonista, etkä pääse paratiisiin".. Joo, todella kivaa pelottelua lapselle asiasta, mikä ei edes ole totta!
ja miteippä että kun lapset on kokouksissa mukana ihan vauvasta asti niin kyllähän se jää alitajuntaan kaikki mitä siellä kuulee...voiko sitten koskaan ees ajatella toisella tavalla...???? |O
Toi kirjani raamatun kertomuksia on kyllä ehkä liian tarkasti kuvitettu ajatellen että se on lapsille suunnattu...mun poika kyseli ihan ihme juttuja kun sen serkku oli sille sitä lukenu, nimen omaan ilalla kun olivat mummilla yökylässä :headwall:
kiellä ihmeessä tuommoinen uskonnon pakkosyöttö lapsellesi! itse olen nähnyt painajaisia niistä kuvista koko lapsuuteni.
ja aivopesuahan se on, toi JT-touhu. vauvasta asti istutetaan pari kertaa viikossa kokouksissa kuuntelemassa maailmanloppuskeidaa..
hyvä uutinen on että siitä voi päästä irti. mutta suurin osa valitettavasti ei pääse, ja käyttävät elämänsä lahjoittaen rahaa ylimystölle, istuen kokouksissa ja saarnaten. :/
tai ehkä menettäen henkensä verikiellon takia. se uskonto on hullu, uskokaa vaan.