Jeesus tulee pian. Oletko valmis?

vierailija
No luepa Uutta Testamenttia äläkä päde jollain pelkällä jouluevankeliumin tietämyksellä. Sieltä ne samat jutut löytyy mitä mäkin täällä horisen.
Sitä Raamattua tulee varmaankin lukea avoimin mielin. Ihan kaikkea ei voi ottaa sanasta sanaan, varsinkaan, kun suomen kieli ei ollut edes olemassa silloin.
Sun kannattais joskus lukea se jouluevankeliumi. Siinä se ydinsanoma piilee.
 
Et vastannu kysymykseen. Vai pitäisikö meidän nyt sitten nähdä ilmoituksia joka puolella, koska alkuaikoina erilaisia kasveja syöneet ihmiset keksi Jumalan joka laittoi poikansa tänne ja josta kirjoitettiin tarinoita 400 vuotta sen kuoleman jälkeen?
Koko maailmankaikkeus ilmoittaa, että on olemassa Jumala. Tutki DNA:ta, luontoa ja eläimiä. Kaikki ilmoittaa, että ne on tarkasti suunniteltu. Raamattua on kirjoitettu 1400v aikana kymmenet eri kirjoittajia ja sisältää toteutuneita profetioita, sekä juoni pysynyt samana. Lisäksi Raamattu sisältää ilmestys tietoa niin paljon, että mikään muu kirja ei pääse lähellekään. Voit lukea Raamatun tuhansia kertoja läpi ja silti opit uutta. Raamattu itsessään on jo ihme, mutta kun sen laittaa käytäntöön elämä muuttuu täysin. Se on elävää sanaa. Jeesus Kristus on tämä sana. Voit löytää Hänet, jos nöyrryt ja etsit. Jeesus antaa ilon ja rauhan joka on vertaansa vailla. Kokeile.
 
vierailija
Koko maailmankaikkeus ilmoittaa, että on olemassa Jumala. Tutki DNA:ta, luontoa ja eläimiä. Kaikki ilmoittaa, että ne on tarkasti suunniteltu. Raamattua on kirjoitettu 1400v aikana kymmenet eri kirjoittajia ja sisältää toteutuneita profetioita, sekä juoni pysynyt samana. Lisäksi Raamattu sisältää ilmestys tietoa niin paljon, että mikään muu kirja ei pääse lähellekään. Voit lukea Raamatun tuhansia kertoja läpi ja silti opit uutta. Raamattu itsessään on jo ihme, mutta kun sen laittaa käytäntöön elämä muuttuu täysin. Se on elävää sanaa. Jeesus Kristus on tämä sana. Voit löytää Hänet, jos nöyrryt ja etsit. Jeesus antaa ilon ja rauhan joka on vertaansa vailla. Kokeile.
Taidat puhua kieltä, jota ihan jokainen ei puhu. En itse ainakaan näe ilmoitusta puissa taikka noissa pihan koirissa. Miltä se ilmoitus näyttää?
Joo ilmestykset, täällä ei tarvitse, kuin echon tekstejä vähän aikaa seurata, niin johan löytyy koronaseppeleet ja satavia sisiliskoja. Näitä on ollut iät ja ajat. Sairaudetkin "lisääntyy" vaikka todellisuudessa ne on tainneet vähentyä.

Millä kielellä laitoit Raamattusi täytäntöön? Oman Raamattuni sanat onneksi pysyvät kirjan sivuilla, eivätkä elä siellä itsekseen.

Kiitos kehotuksesta, olen uskoni kanssa hyvin sinut. Lempikohtani on ehdottomasti kehoitus harjoittaa uskoaan itsekseen, ilman, että sillä kerskuu, tuomitsee tai jakelee latteuksia. Ne suurimmat asiat, jotka saavat ihmiset kääntymään pois Jumalasta.
 
Sitä Raamattua tulee varmaankin lukea avoimin mielin. Ihan kaikkea ei voi ottaa sanasta sanaan, varsinkaan, kun suomen kieli ei ollut edes olemassa silloin.
Sun kannattais joskus lukea se jouluevankeliumi. Siinä se ydinsanoma piilee.
Älä säkään sitten ota armo-rakkaus-lempeys -kohtia Raamatussa sanasta sanaan.

"Jumala on rakkaus"-lausekin on varmaan vertauskuvallinen ja kulttuurisidonnainen ja karsee käännöskukkanen, ei Jumala oikeesti rakasta yhtään...;)
 
vierailija
Älä säkään sitten ota armo-rakkaus-lempeys -kohtia Raamatussa sanasta sanaan.

"Jumala on rakkaus"-lausekin on varmaan vertauskuvallinen ja kulttuurisidonnainen ja karsee käännöskukkanen, ei Jumala oikeesti rakasta yhtään...
Rakkaus alkaa siellä, missä Raamattu alkaa ja välillä annetaan oma poika ja sitä rataa.
Sinä poimit sieltä homot.

Joko olet pyytänyt seurakunnalta anteeksi valehteluasi, josta jäit kiinni koronajutuissa? Kannattaisi varmaan.
 
vierailija
No ainakin siinä harhaluulossa on että joku kuollut heräisi muka henkiin, ei suoranaista valehtelua jos nyt taruihin uskoo
Siksi se kadoksissa ollut voi hyvin olla se Kirkkaus/heijastus Auringosta. Se ilmestyy aina uudelleen eikä siinä meidän teot paina mitään.

Kaikkivaltias ei sitä valtaa jaa vaan se heijastuu kaikissa jollakin tavalla josei ole jo jäänyt ajasta ikuisuuteen.
 
vierailija
[QUOTEalttaritaulussa kin . 1133, member: 39541"]
Verikuu tulee aika lailla loppukahinoissa.

Se EI ole sitä kun kuu on välillä oranssinpunertava.
[/QUOTE]
Kyllä alttaritaulussakin Jeesuksen ympärillä on usein punainen vaate🍇🍷
se on kuin putoamaisillaan... vviininpunainen joku nähnyt verenpunaisena?
 
Taidat puhua kieltä, jota ihan jokainen ei puhu. En itse ainakaan näe ilmoitusta puissa taikka noissa pihan koirissa. Miltä se ilmoitus näyttää?
Joo ilmestykset, täällä ei tarvitse, kuin echon tekstejä vähän aikaa seurata, niin johan löytyy koronaseppeleet ja satavia sisiliskoja. Näitä on ollut iät ja ajat. Sairaudetkin "lisääntyy" vaikka todellisuudessa ne on tainneet vähentyä.

Millä kielellä laitoit Raamattusi täytäntöön? Oman Raamattuni sanat onneksi pysyvät kirjan sivuilla, eivätkä elä siellä itsekseen.

Kiitos kehotuksesta, olen uskoni kanssa hyvin sinut. Lempikohtani on ehdottomasti kehoitus harjoittaa uskoaan itsekseen, ilman, että sillä kerskuu, tuomitsee tai jakelee latteuksia. Ne suurimmat asiat, jotka saavat ihmiset kääntymään pois Jumalasta.
Elän todeksi esim nämä:
Luukas 10:27 Hän vastasi: ”Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi, kaikella voimallasi ja kaikella ymmärrykselläsi, ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.”

Markus 16:15 Hän sanoi heille: ”Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumia kaikille luoduille.


Ei Raamatussa ole sellaista kohtaa, että pidä usko omana tietojasi päinvastoin:
Matteus 10:32-33 Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa. Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.

Johannes 14:21 Se, jolla on minun käskyni ja joka noudattaa niitä, rakastaa minua. Ja joka rakastaa minua, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmaisen itseni hänelle.”

1.Joh 2:15 Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku rakastaa maailmaa, Isän rakkaus ei ole hänessä

Lisäksi Jeesus sanoi:
Ilmestyskirja 3:15-16 Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava. Kunpa olisitkin kylmä tai palava! Mutta koska olet penseä, et kylmä etkä palava, minä oksennan sinut suustani.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Kuule mun lapsuudessa joskus seiskytluvulla oli jo näitä Jeesus tulee -lappuja. Eipä näkynyt

Vai onkse Jone Nikula?
Maailma on ollut olemassa tuhansia vuosia ja esim 100v on lyhyt aika sillä mittapuulla. Jumala on kärsivällinen ja antaa vielä jokaiselle mahdollisuuden parannukseen. Jumalalle tuhat vuotta on kuin yksi päivä ja yksi päivä on kuin tuhat vuotta. Jos ehdit kuolla ennen kuin Jeesus Kristus hakee uskovat, niin joudut silti kohdata Jumalan viimeisellä tuomiolla. Silloin joudut maksaa hinnan synneistäsi, jos et ole ottanut vastaan Jeesuksen sovitustyötä. Synnin palkka on ikuinen ero Jumalasta helvetissä.
 
vierailija
Maailma on ollut olemassa tuhansia vuosia ja esim 100v on lyhyt aika sillä mittapuulla. Jumala on kärsivällinen ja antaa vielä jokaiselle mahdollisuuden parannukseen. Jumalalle tuhat vuotta on kuin yksi päivä ja yksi päivä on kuin tuhat vuotta. Jos ehdit kuolla ennen kuin Jeesus Kristus hakee uskovat, niin joudut silti kohdata Jumalan viimeisellä tuomiolla. Silloin joudut maksaa hinnan synneistäsi, jos et ole ottanut vastaan Jeesuksen sovitustyötä. Synnin palkka on ikuinen ero Jumalasta helvetissä.
Höpö höpö.
 

Yhteistyössä