Jeesus ilmestyi wc-pönttöön

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pieni tyttö:
Miks noi muuten kelluu? Ei ihmisen paska yleensä kellu. Meidän kissojen paskat kyllä kelluu.

Jos se on se "korkkikakka"?

Lisätietoja täältä:
http://aryhma.oy.cx/damu/humor/kakka.html

Yöökk...! :laugh: Kuka on oikeesti miettinyt tollasia...? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Voi hemmetti, ny on Jeesukselta menny Magdaleenat sekasi! :D

"Sorge, mä luulin sua yheks toiseks.. " :laugh: :laugh:

:laugh: Ei kyllä musta näyttänyt tippaakaan Jeesukselta, mutta eikös se ole niin, että ihminen näkee mitä haluaa nähdä.
 

Yhteistyössä