Ryöstäjä on kuulemma arabi. Radio Novaan oli soittanut takisinkuljettaja joka oli kertonut heidän koneella olleessa poliisiviestissä etsittävän henkilön olevan arabi. Miksiköhän sitä ei kerrota virallisesti?
Muistakaa, monikulttuurisuus on rikkaus jota ilman Suomi ei tule toimeen =)