Jee, tänään kattomaan Lauri Tähkää & Elonkerjuuta!

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Onnistuin vielä saamaan lipun, tiedä sitten oliko viimeinen ennakkomyyntilippu. Enkä muuten tiedä saako ovelta lippuja, mutta eikö niitä yleensä saa näillä keikoilla?

Huomenna sitten reippaana kouluun eli ihan selvinpäin menen keikalle ja sen jälkeen kiltisti kotio nukkumaan. =)

Ja jos vanhat merkit paikkaansa pitää niin tähän tulee pian joku vinkumaan, että Tähkä on perseestä yms. Aivan kuin ei voisi välttää tämän alootuksen avaamista, kun otsikossa kerran lukee erittäin selvästi mistä on kyse. :whistle: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Hampsteri:
Alkuperäinen kirjoittaja Åde:
Jee! :)

Mitä tarkottaa elonkerjuu? Meillä koirat on vaan kerjuulla, en osaa yhdistää...

oisko se joku elonkorjuu-väännös...tai niin mä oon sen aina aatellut =)

Meilläkin on yks 3-vuotias "Ähkä"-fani :D

Elonkorjuu väännökseksi mäkin oon sen aina ajatellu.

Ihana tuo Ähkä. :D

Pohojammaalla se elonkorjuu on tärkeä asia ja muusikoilla elonkerjuu tarkoittaa samaa. Kuljetaan keräämässä elantoa maailmalta. Kerjuu viitannee humoristisesti hieman huonoon tienestiin.

Alkuperäinen kirjoittaja kb:

Pohojammaalla se elonkorjuu on tärkeä asia ja muusikoilla elonkerjuu tarkoittaa samaa. Kuljetaan keräämässä elantoa maailmalta. Kerjuu viitannee humoristisesti hieman huonoon tienestiin.

Juurikin näin. Hyvin sanottu

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Hauskaa iltaa Scarlet :wave:
Avaahan äänes valmiiksi :D

Ja mähän en laula!

:o Jaa. Mä en osaa olla hiljaa kun menen kattomaan jotain mun suosikkia, vaan laulan kovaa ja korkialta- osaan tai en B)

*rallattelee vieläkin nahkatakkista tyttöä*

Mä en laula vaikka mikä olis, ei ole mun juttu se laulaminen. En muuten laulanu Dingonkaan keikalla. :D

Alkuperäinen kirjoittaja kb:

Ja mähän en laula!

:) Sä yllätät itses laulamasta. Eikös se eskarilainen lähde mukaan?

En muuten laula, tiedän sen jo usiemman Tähkän keikan perusteella. :D Ei likka pääse mukaan, on isällään ja sain rahat just ja just yhteen lippuun. Ja kun bändi aloottaa vasta kymmeneltä soittamaan.

Ja mähän en laula!

:o Jaa. Mä en osaa olla hiljaa kun menen kattomaan jotain mun suosikkia, vaan laulan kovaa ja korkialta- osaan tai en B)

*rallattelee vieläkin nahkatakkista tyttöä*

Mä en laula vaikka mikä olis, ei ole mun juttu se laulaminen. En muuten laulanu Dingonkaan keikalla. :D

Me laulettiin Aamuäreen kans oikein sydämen kyllyydestä. En mä taisa lähtee sinne päivystämään, josko pääsis sisään. Jään siis kököttämään kotiin. Olen tylsäke. :snotty:

Yhteistyössä