Jee, tänään kattomaan Lauri Tähkää & Elonkerjuuta!

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Hauskaa iltaa Scarlet :wave:
Avaahan äänes valmiiksi :D

Ja mähän en laula!

:o Jaa. Mä en osaa olla hiljaa kun menen kattomaan jotain mun suosikkia, vaan laulan kovaa ja korkialta- osaan tai en B)

*rallattelee vieläkin nahkatakkista tyttöä*

Mä en laula vaikka mikä olis, ei ole mun juttu se laulaminen. En muuten laulanu Dingonkaan keikalla. :D

Me laulettiin Aamuäreen kans oikein sydämen kyllyydestä. En mä taisa lähtee sinne päivystämään, josko pääsis sisään. Jään siis kököttämään kotiin. Olen tylsäke. :snotty:

Niin on se lähtiä tänne asti ja sitte ei saisikaan lippua. Ovet aukiaa kasilta ja siellä on kyllä porukkaa jo jonos silloon jos vanhat merkit paikkaansa pitää. Kun ei ole mitään tietoa saako ovelta lippuja.

Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:
Sis YÖK, YÖK, YÖK!!! miten joku voi kuunnella saatika katella koko elonkorjuuta?!

En mäkään elonkorjuuta jaksais kattella, tylsää tuijottaa jotain puimuria pellonreunalla.

Nyt se menee poispäin.............. nyt se tulee takaspäin....
No ni! Toimintaa! NYT se purkaa jyviä traktoriin... :whistle:

Sis YÖK, YÖK, YÖK!!! miten joku voi kuunnella saatika katella koko elonkorjuuta?!

En mäkään elonkorjuuta jaksais kattella, tylsää tuijottaa jotain puimuria pellonreunalla.

:laugh: :laugh:

Just laitoin viestiä tutulle, että onko menossa tuonne keikalle. Hän oli tänään käynyt Häjy-liikkeessä eikä ollut saanut paitoja vaan ne piti varata. On kuulemma niin kova menekki.

Että on se niin perseestä tuo bändi monen mielestä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Siinä teille kuva uudesta keikkabussista, joka on mun mielestä kyllä aika hieno.

:laugh: :laugh: :laugh: Hyi helvetti. Onpa taitavaa graafista suunnittelua.
Niin juntti fonttikin kuin juntti voi olla! :x

Et sitten osannut lukia otsikkoa raksupoksu? :heart: :hug:

Katto Lunatic aivan piruuttansa tuolta kuinka tuolla on kirjootettu Provinssi. Ei oo meinaan bändin keksintöä tuo fontti. :whistle:
http://www.provinssirock.net/

Tarkotinkin tota Ihmisten juhlat- fonttia, toi provinssi on kiva.
Mutta en aluksi tosta bussista edes erottanu että siinä luki se provinssi, ihan ku jotain punasia juovia vaan ja päällä ne juntti fontit. B) :snotty: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Hampsteri:
Alkuperäinen kirjoittaja Åde:
Jee! :)

Mitä tarkottaa elonkerjuu? Meillä koirat on vaan kerjuulla, en osaa yhdistää...

oisko se joku elonkorjuu-väännös...tai niin mä oon sen aina aatellut =)

Meilläkin on yks 3-vuotias "Ähkä"-fani :D

Meillä on kolme (koulu.. esikouluikäistä ) Tähkä-fania. Jos ne haluis konserttiin, mä voisin just ja just kestää koettelemuksen ja tulla lapsenvahdiksi mukaan. :xmas:

"Rupia-ukko!"
:o

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Katto Lunatic aivan piruuttansa tuolta kuinka tuolla on kirjootettu Provinssi. Ei oo meinaan bändin keksintöä tuo fontti. :whistle:
http://www.provinssirock.net/

Tarkotinkin tota Ihmisten juhlat- fonttia, toi provinssi on kiva.
Mutta en aluksi tosta bussista edes erottanu että siinä luki se provinssi, ihan ku jotain punasia juovia vaan ja päällä ne juntti fontit. B) :snotty: :whistle:

voi raasu kun sä oot pinnallinen juppi. mee stadiin häpeemään.

Mut meidän Jusu tykkää, se rrrrakastaa isoja koneita :D puintiaika on sen lemppariaikaa, heti keväisen paskanajon jälkeen. Rehuntekoaika on kans POP, kun traktorit pärrää vähän väliä tuvan ohi :D

Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Ei ikinä comic sanssia mihinkäään!!! Edustaa just sitä, ettei ihmisellä ole laisinkaan mielikuvitusta. Jotain persoonallisempaa kehiin!!!

Mä voisin kertoa missä olen viimeksi nähnyt comic sanssia, mutta sitten joutuisin kertomaan itsestäni sellaista, mitä en halua.. :o

Kuitenkin, joillekin se on ihan vakavasti otettava fontti.

Kävin kaupassa ja siellä oli jo ennen seittemään porukkaa odottamassa ovien takana, kaupassa myyjä sano, että niitä ihmisiä on käyny jo kuuden aikaan kaupassa ja sitten ovat mennett jonottamaan. Ovet aukiaa kahdeksalta ja keikka alkaa kymmeneneltä, että eihän mulla ole vielä mikään kiire. :D Lompsin paikalle varmaan varttia ennen keikkaa! :laugh:

Voi, että mikä poru nyt meinaa tulla yhdestä fontista. Iik. :xmas:

Oli kyllä hyvä keikka! =) Sinne on kuulemma jotkut jonottaneet jo viiden aikaan, keikka tosiaan alkoi kymmeneltä...aivan turhaan sinne kovin aikaasin menee. Mäkin oon menny paikalle joskus puoli kymmenen jälkeen, saliin siirryin aika taakse varttia vaille. Siinä sitten olin muutaman kappaleen ajan, sitten lähdin luovimaan toista seinän vierustaa edemmäs, että saan parempia kuvia. No lopulta olin melkein edessä, seisoin seinän vierustalla penkin päällä ja kyllä näkyi hyvin! :D

Yhteistyössä