Jee mä sain kesäkuuksikin töitä!

Mullekin yllättäen on alkanut tippua myös kesäkuulle töitä :D
Parasta tuossa paikassa on, että voin ottaa vastaan tasan ne päivät mitkä mulle itselleni sopii. ja saanpahan suoritettua pakollisen harjottelun näppärästi pois alta :)

Onnea :)

Mulla alkais ensi viikon maanantaina työt...toisaalta tosi kivaa, toisaalta ei yhtään jaksais :D

Mitä lapsiin tulee, niin 5 v on päiväkodissa ja ekaluokkalainen tylysti heitteillä :xmas:

[QUOTE="nii";23880145]missäs se lapses sit on?[/QUOTE]

No hoidossa tietenkin. Missä muuallakaan? Sitten on kesälomaa exällä, mun äitillä ja siskolla ja kyllä hekin ovat likan kanssa. Enkä mäkään töissä ole 24/7, vapaita on arkenakin.

[QUOTE="Hep";23881696]On taas hiukan ilkeä vastaus. Kaikki ei voi muistaa minkäikäinen sun lapsi on. Eihän kouluikäiset missään hoidossa voi joka kesä olla. Vai voiko?[/QUOTE]

Ihan totta! Joillain on tosi ylimielinen ja ilkeä tapa vastata aina "itsestäänselvyyksiin". Ihan niinkuin jotkut kuvittelisivat olevansa jotain hemmetin palstajulkkiksia, joiden asiat lapsiluvusta lähtien kaikki tietäisi täällä palstalla! :D

[QUOTE="Hep";23881696]On taas hiukan ilkeä vastaus. Kaikki ei voi muistaa minkäikäinen sun lapsi on. Eihän kouluikäiset missään hoidossa voi joka kesä olla. Vai voiko?[/QUOTE]

No mun mielestä aika kummallista kysellä missä mun lapseni on, aivan kuin jättääsin heitteille.

Täällä on ekaluokkalaasilla oikeus hoitopaikkaan heinäkuun loppuun asti sinä vuonna kun täyttää 8v.

Ihan totta! Joillain on tosi ylimielinen ja ilkeä tapa vastata aina "itsestäänselvyyksiin". Ihan niinkuin jotkut kuvittelisivat olevansa jotain hemmetin palstajulkkiksia, joiden asiat lapsiluvusta lähtien kaikki tietäisi täällä palstalla! :D

Jotkut taas tekee aivan ihmeellisiä ja naurettavia oletuksia musta.

Yhteistyössä