V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onnea
Mulla alkais ensi viikon maanantaina työt...toisaalta tosi kivaa, toisaalta ei yhtään jaksais
Mitä lapsiin tulee, niin 5 v on päiväkodissa ja ekaluokkalainen tylysti heitteillä :xmas:
Turha mun mielestä sääliä. Myös mun lapseni ovat olleet ekaluokan jälkeen kesän yksin ja heillä oli oikein mukavaa eivätkä olisi edes halunneet mihinkään hoitopaikkaan, kun kerrankin saivat olla rauhassa ja vain parhaimpien kavereidensa kanssa. Ei kaikki lapset kaipaa jumalaton hälinää aamusta iltaan, jotkut nauttivat hiljaisuudesta ja kotona olemisesta.Alkuperäinen kirjoittaja voi sääli;23882399:Onko se ekaluokkalainen koko päivän yksin. Sääli lastasi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja voi sääli;23882399:Onko se ekaluokkalainen koko päivän yksin. Sääli lastasi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja voi sääli;23882399:Onko se ekaluokkalainen koko päivän yksin. Sääli lastasi![]()
Onnea.
Mulla loppu tänään työt, ja sellasta työpaikkaa ei tule mihin kesällä menisin..![]()
Mä haluan tehdä kesän töitä, että edes joskus saa vähän jotakin enemmän eikä tarvitte kituuttaa. Saa sitten lähtiä laivalle elokuussa likan kans.
Mä haluan tehdä kesän töitä, että edes joskus saa vähän jotakin enemmän eikä tarvitte kituuttaa. Saa sitten lähtiä laivalle elokuussa likan kans.
miten muuten parin kolmen kukauden työ vaikuttaa asumistukeen.
En tiedä vielä, en ole laskeskellut. Muutos pitää olla 300 euroa kuukautta kohti, että vaikuttaa. Eikä mulla kolmea kuukautta ole töitä vaan muutamaa päivää vaille 2kk.
Kyllä mä sen tiedän, mutta onhan siihenkin rajansa koska vaikuttaa. Ei vajaan kahden kuukauden töistä niin paljoa tienaa, että vaikuttaas opintotukeen.
Mä osaan kyllä itte kattoa nämä asiat.
Kyllä mä sen tiedän, mutta onhan siihenkin rajansa koska vaikuttaa. Ei vajaan kahden kuukauden töistä niin paljoa tienaa, että vaikuttaas opintotukeen.
Mä osaan kyllä itte kattoa nämä asiat.
Miten niin? Kun vuoden aikana saan tienata reilun 10 000 eikä se raja mene millään rikki.
Kela - Opiskelijan omat tulot vaikuttavat opintotukeen
Niin mihin ne kommentoijat nyt katos?
Niin mihin ne kommentoijat nyt katos?
No en todellakaan tienaa tuon vertaa!