voi prkl...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihanen

Vieras
ottaa päähän mun sukulainen. pääsin töihin 4 päiväks ja soitin sukulaiselle et jos tulee hoitaan lapsia( lapsilla alkaa päiväkoti 2 viikon päästä). no sukulaiselle sopi ja olikin tänään hoitamassa. mutta nyt vaikuttais kovaa siltä et olis tekemäs ohareita. laitto vaan tekstiviestin et en taida päästä sinne ku ei ole bensaa(tänään annoin sille jo bensarahaa ku kulkee tänne).perjantaina lupasin maksaa vähä palkkaa kun on hoitanut lapsia. no laitoin viestin takas et voin antaa vähä bensarahaa, mut ei mulla oo varaa maksaa sen huvin vuoksi ajeluja, et matkat tänne ja takas kotiin. noh, ihme ei oo vastannu viestiin eikä puheluun. tämä sukulainen on hyvä lastenhoitaja, mutta yhtä hyvä tekeen ohareita. on tehny muillekki joskus. prkl ja mä tyhmä luotin et se tulee hoitaan. no eihän sitä tiedä vaikka tuliski aamulla, mut jos ei tuu...mitä mä sit teen?mulle on päivä puukattu jo täyteen töitä huomenna, ne on kuses jos en meekkää ja kyllä on noloa soittaa aamulla pomolle, et sori nyt mut hoitaja teki oharit.helvtti.

Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
Soita ja kysy, tuleeko aamulla vai yritätkö pikaisesti järjestää jonkun muun hoitamaan.

oon yrittäny soittaa, mut ei vastaa. eikä mulla oo täälä päin muita hoitajia. muut on noin 30 km päässä.

Soita ja kysy, tuleeko aamulla vai yritätkö pikaisesti järjestää jonkun muun hoitamaan.

soittaisin jo kiireesti ja kysyisin. Näitä asioita ei voi tekstiviesteillä selvitellä. sanot, että sinun on oltava töissä! Eihän kukaan järkevä ihminen tee ohareita jos tietää, että toisen on oltava töissä!

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

soittaisin jo kiireesti ja kysyisin. Näitä asioita ei voi tekstiviesteillä selvitellä. sanot, että sinun on oltava töissä! Eihän kukaan järkevä ihminen tee ohareita jos tietää, että toisen on oltava töissä!

soitettu on, ei vastaa. tää mun sukulainen voi tehdä ohareita ja on muutenki työtä vieroksuva. lapsia osaa hoitaa ja tykkää tosi paljon hoitaa lapsia, mut joskus sil on sellasia päiviä et itellä olis tekemistä(vaikkei ookkaan) niin sit voi tehdä oharit. sillon ei vastaa puhelimeenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ilmaiseksikö piti hoitaa? En ihmettele jos tekee oharit. ja 30 kilsaa on lyhyt matka.

alotuksessa laitoin jo et olen luvannut maksaa palkkaa ja bensarahaa. palkan lupasin antaa vasta perjantaina, sen takia ku se olisi viimeinen hoitopäivä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ilmaiseksikö piti hoitaa? En ihmettele jos tekee oharit. ja 30 kilsaa on lyhyt matka.

Juuri näin. Itellä reilu 50km työmatka yhteen suuntaan. 30 kilsaa menee heittämällä.

juu eihän toi 30kilsaa paha oo, mut aamulla viedä sinne ja takas kiireesti tänne ja töiden jälkeen taas edes takas hakee. anoppi on ainut joka vois hoitaa, mutta on sairaseläkkeellä eikä pysty oleen kun yhden lapsen kanssa, mihin toisen laittaisin. oon kyl miettiny miksei anoppi kumpaankin jaksais, mut niin itse sanonut ettei pärjää yksin kummanki kanssa

Alkuperäinen kirjoittaja vihanen:
Naapuri? Ystävä? Miehesi? Kai nyt joku päiväksi löytyisi?

mies on töissä, naapureina on vain vanhuksia. kaverit on itse töissä.

No mitä vikaa on vanhuksessa?

Miksei mies voisi ottaa vapaapäivää?

ei vanhuksissa mitää vikaa ole(itekkin hoidan työkseni), mutta nämä naapurit on tosi vanhoja enkä tunnekkaa heitä. mies ei pysty ottamaan näin lyhyellä varotusajalla vapaata.

juu eihän toi 30kilsaa paha oo, mut aamulla viedä sinne ja takas kiireesti tänne ja töiden jälkeen taas edes takas hakee

No meneehän se pari päivää noinkin. Joillakin menee vuosiakin.

pääsääntösen työn alotan kahen viikon päästä ja se on 30 kilsan päässä, et on se tuttua juttua tääläki. ja näin oon tehny monta vuotta. ei tekis mieli vaan herättää muksuja niin pirun aikasin(jos edes saisin toisen hoitajan)

juu eihän toi 30kilsaa paha oo, mut aamulla viedä sinne ja takas kiireesti tänne ja töiden jälkeen taas edes takas hakee

pääsääntösen työn alotan kahen viikon päästä ja se on 30 kilsan päässä, et on se tuttua juttua tääläki. ja näin oon tehny monta vuotta. ei tekis mieli vaan herättää muksuja niin pirun aikasin(jos edes saisin toisen hoitajan)

No mutta pari päivää, kun on kuitenkin hätätapaus.

No mutta pari päivää, kun on kuitenkin hätätapaus.

voisin kyllä kokeilla soittaa anopille, se on mun ainoo toivo.jos hoitaja ei tuukkaa. sitäki mietin et jos kävis ihme ja anoppi ottais noi ja lähtisin viemään lapsia sinne ja sukulasi hoitaja tuliski tänne. mut epäilen suuresti ettei tuu. uskon kyl et ne tuola työpaikalla ymmärtäis tilanteen, mutta noloa se olis, eikä varmaan tarttis haaveillakkaa sinne töihin enää. no onhan mulla työpaikka tuola 30kilsan päässä, mut olishan se kivempi päästä tohon 3kilsan päähän mielummin

Yhteistyössä