V
vihanen
Vieras
ottaa päähän mun sukulainen. pääsin töihin 4 päiväks ja soitin sukulaiselle et jos tulee hoitaan lapsia( lapsilla alkaa päiväkoti 2 viikon päästä). no sukulaiselle sopi ja olikin tänään hoitamassa. mutta nyt vaikuttais kovaa siltä et olis tekemäs ohareita. laitto vaan tekstiviestin et en taida päästä sinne ku ei ole bensaa(tänään annoin sille jo bensarahaa ku kulkee tänne).perjantaina lupasin maksaa vähä palkkaa kun on hoitanut lapsia. no laitoin viestin takas et voin antaa vähä bensarahaa, mut ei mulla oo varaa maksaa sen huvin vuoksi ajeluja, et matkat tänne ja takas kotiin. noh, ihme ei oo vastannu viestiin eikä puheluun. tämä sukulainen on hyvä lastenhoitaja, mutta yhtä hyvä tekeen ohareita. on tehny muillekki joskus. prkl ja mä tyhmä luotin et se tulee hoitaan. no eihän sitä tiedä vaikka tuliski aamulla, mut jos ei tuu...mitä mä sit teen?mulle on päivä puukattu jo täyteen töitä huomenna, ne on kuses jos en meekkää ja kyllä on noloa soittaa aamulla pomolle, et sori nyt mut hoitaja teki oharit.helvtti.