Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jeah:Bordelli pystyyn!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Miks halusit häätää sen?
Alkuperäinen kirjoittaja häh:etkö osaa olla yksin? eikö sulla ole lapsikin ja toinen vatsassa? Rentoudu, kuuntele musiikkia, syö hyvin ja juo teetä ja mene ajoissa nukkumaan vaikka kasvohoidon jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Miks halusit häätää sen?
Että mä saan olla rauhassa,olin niin vihainen ennenkuin se lähti =)
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:käy nyt kurkkaa meiän pinoon jos ei muuta.![]()
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Miks halusit häätää sen?
Ok..Anteeksi utelut, mut milläs mallilla teillä nyt on asiat? Oletteko te vielä yhdessä? Meinasitko muuttaa lasten kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Miks halusit häätää sen?
Ok..Anteeksi utelut, mut milläs mallilla teillä nyt on asiat? Oletteko te vielä yhdessä? Meinasitko muuttaa lasten kanssa?
Asutaan yhdessä vielä,mutta ei me yhdessä olla tai jotain.. Kämpän laitoin hakuun,tosin siinä saattaa vierähtää vielä muutama kk ennenkuin saadaan asunto lapsien kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Miks halusit häätää sen?
Asutaan yhdessä vielä,mutta ei me yhdessä olla tai jotain.. Kämpän laitoin hakuun,tosin siinä saattaa vierähtää vielä muutama kk ennenkuin saadaan asunto lapsien kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aa:Kohta varmaan itket täällä että ei toi mun mies hoida tätä vauvaa.Äääääääh!
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Aa:Kohta varmaan itket täällä että ei toi mun mies hoida tätä vauvaa.Äääääääh!
No eihän se varmaan joka päivä hoidakaan,kun asutaan eri osotteissa![]()