Jee,mä sain häädettyä ton sikapossun eli miehen muualle,mitäs mä nyt teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
etkö osaa olla yksin? eikö sulla ole lapsikin ja toinen vatsassa? Rentoudu, kuuntele musiikkia, syö hyvin ja juo teetä ja mene ajoissa nukkumaan vaikka kasvohoidon jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
etkö osaa olla yksin? eikö sulla ole lapsikin ja toinen vatsassa? Rentoudu, kuuntele musiikkia, syö hyvin ja juo teetä ja mene ajoissa nukkumaan vaikka kasvohoidon jälkeen.

Juuri jotain tollasta mä nyt kaipaankin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Miks halusit häätää sen?

Että mä saan olla rauhassa,olin niin vihainen ennenkuin se lähti =)

Ok..Anteeksi utelut, mut milläs mallilla teillä nyt on asiat? Oletteko te vielä yhdessä? Meinasitko muuttaa lasten kanssa?

Asutaan yhdessä vielä,mutta ei me yhdessä olla tai jotain.. Kämpän laitoin hakuun,tosin siinä saattaa vierähtää vielä muutama kk ennenkuin saadaan asunto lapsien kanssa.

Miks halusit häätää sen?

Ok..Anteeksi utelut, mut milläs mallilla teillä nyt on asiat? Oletteko te vielä yhdessä? Meinasitko muuttaa lasten kanssa?

Asutaan yhdessä vielä,mutta ei me yhdessä olla tai jotain.. Kämpän laitoin hakuun,tosin siinä saattaa vierähtää vielä muutama kk ennenkuin saadaan asunto lapsien kanssa.

peukutukset että saatte pian. :hug:

Miks halusit häätää sen?

Juu, eli ihan hyvältä näyttää :) No mutta, mitäs tässä nyt muutakaan voisi tehdä, kun täällä palstailla :D Itekin täällä "yksinäni" nakotan, kun mies lähti baariin kaverinsa kanssa synttäreitä juhlimaan. Olishan tuota tietysti itse joutanut mukaankin lähtemään, mutta odotan ensi viikonloppuun, kun poika on menossa silloin ensimmäistä kertaa yöksi hoitoon B) Lähdetään kylpylään kaveripariskunnan kanssa.

mulla ukko lähti iltapäivällä ja just tulin kotiin. Oon täällä siivoillu oikeen urakalla, ja poistanu lattiasta vahat ja vahannu ne uudestaan. Homma jatkuu vielä huomiselle, sillo pestään ikkunat, vessa, eteinen ja helvetisti pyykkii

Status
Viestiketju on suljettu.