M Meritähti Aktiivinen jäsen 09.05.2007 3 722 0 36 Tampere 19.04.2012 #1 Turhista turhin mutta sainpahan sanottua! Jippii... En siis oo syystä tai toisesta päässyt pitkään aikaan sisään...
Turhista turhin mutta sainpahan sanottua! Jippii... En siis oo syystä tai toisesta päässyt pitkään aikaan sisään...