Huh huh (turhis)

Kaunishäntäinen orava

Aktiivinen jäsen
01.01.1970
4 772
2
36
Meinaa iskeä paniikkikohtaus. :| Ja vielä aivan idioottimaisesta syystä, ruuasta. Koitan juoda rauhottavaa teetä ja syön jotain luonnonmukaisia rauhottavia yrttipillereitä.. bentsoihin en halua koskea.

Siis eniten ihmetyttää se, että mulla ylipäänsä on tällanen olo. En oo saanut paniikkikohtausta varmaan vuoteen enkä oo tarvinnut pameja pitkään aikaan. Eikä tänään oo tapahtunut mitään normaalista poikkeavaa.

Kunhan puran johonkin. Huomasin, että mulla ei oikein ole ketään kelle avautua.
 
:hug: En tiiä enkä osaa kuvitella paniikkikohtausta mutta im here for you!

cathug1.gif
 
  • Tykkää
Reactions: nokkimus
[QUOTE="vieras";26504764]Siis millä tavalla ruuasta? En ihan ymmärtänyt.[/QUOTE]

Tajusin syöneeni vähän huonosti ja liikaa - syy on siis ihan pöljä, tiedän sen.

Ja tiedän ettei paniikkikohtaukseen kuole, enkä edes tiedä onko tämä mitenkään virallisesti kohtaus. Ajatukset on levottomat ja haluaisin vaan juosta jonnekin tosi kauas. Rintaa puristaa ja tuntuu siltä, että sydän löis jotenkin liian kovaa. Käsivarsia kiristää.
 
Kiitos avusta. Kai tää alkaa nyt jo helpottaa kun tajusin, että se on vaan paniikkikohtaus. :)

Katson Salkkareitten kesäuusintoja ja suunnittelen siivousta.. ehkä tässä vielä ehtis tehdä illalla jonkun jumpan jos vielä ahdistaa. No harm done.

Äksymaija: :heart: Ajattelin olla juhannuksen ihan keskenäni tai sit tapaan erään nettitutun jos tohdin. Jännittää. :D Me ollaan tunnettu jo useemman vuoden, mutta erinäisistä syistä ei olla oikein koskaan kehdattu miitata. Mökkeily on kyllä ihanaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26504854:
Kiitos avusta. Kai tää alkaa nyt jo helpottaa kun tajusin, että se on vaan paniikkikohtaus. :)

Katson Salkkareitten kesäuusintoja ja suunnittelen siivousta.. ehkä tässä vielä ehtis tehdä illalla jonkun jumpan jos vielä ahdistaa. No harm done.

Äksymaija: :heart: Ajattelin olla juhannuksen ihan keskenäni tai sit tapaan erään nettitutun jos tohdin. Jännittää. :D Me ollaan tunnettu jo useemman vuoden, mutta erinäisistä syistä ei olla oikein koskaan kehdattu miitata. Mökkeily on kyllä ihanaa.

Siä älä höpise kehtaamisjuttujas enää! Hivautan sua kohta kaulimella :D
Että nettituttutreffeille vaan. Tiedä mitä siitä tulee:whistle:
Kerro uteliaalle, onks siulla lapsiamiestäanoppiatyperäänaapuria?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26504866:
Siä älä höpise kehtaamisjuttujas enää! Hivautan sua kohta kaulimella :D
Että nettituttutreffeille vaan. Tiedä mitä siitä tulee:whistle:
Kerro uteliaalle, onks siulla lapsiamiestäanoppiatyperäänaapuria?

:D :D No kehtaaminen on hankalaa! :rolleyes:

Ei mulla oo lapsia, miestä, eikä anoppia. Typeriä naapureita kyllä löytyy pari. Onko sulla?
 
Mulla on kaikki yllämainitut:D

Kehtaaminen ei oo hankalaa, ku lopetat sen kehtailun nyt vaan! Soitellen sotaan tai jotain? Nätti ja mukava tyttö kuluttaa kalliin aikansa kehtailemalla asioita:rolleyes:
 
Kun itse saan paniikkikohtauksen, keskityn vaan hengittämään oikein ja rauhoittumaan. Kyllä se siitä ohi menee. On vaan lopenuupunut olo sen jälkeen. Sympatiahali, oravaiseni :) :hug:
 
Kun itse saan paniikkikohtauksen, keskityn vaan hengittämään oikein ja rauhoittumaan. Kyllä se siitä ohi menee. On vaan lopenuupunut olo sen jälkeen. Sympatiahali, oravaiseni :) :hug:

:hug:

Joo, minäki väsyin nyt. Voi johtua tietysti yrteistäkin, mutta tokihan tollanen tunneryöppy rasittaa. Se tuli vaan ihan yhtäkkiä puskista, etten ees ensin tajunnut sitä.
 

Yhteistyössä