Meinaa iskeä paniikkikohtaus. :| Ja vielä aivan idioottimaisesta syystä, ruuasta. Koitan juoda rauhottavaa teetä ja syön jotain luonnonmukaisia rauhottavia yrttipillereitä.. bentsoihin en halua koskea.
Siis eniten ihmetyttää se, että mulla ylipäänsä on tällanen olo. En oo saanut paniikkikohtausta varmaan vuoteen enkä oo tarvinnut pameja pitkään aikaan. Eikä tänään oo tapahtunut mitään normaalista poikkeavaa.
Kunhan puran johonkin. Huomasin, että mulla ei oikein ole ketään kelle avautua.
Siis eniten ihmetyttää se, että mulla ylipäänsä on tällanen olo. En oo saanut paniikkikohtausta varmaan vuoteen enkä oo tarvinnut pameja pitkään aikaan. Eikä tänään oo tapahtunut mitään normaalista poikkeavaa.
Kunhan puran johonkin. Huomasin, että mulla ei oikein ole ketään kelle avautua.