JEE 38KG LÄHTENY

wautsi, siis ihan mielettömän mahtava saavutus. :hug: :wave: kyllä meikän -10 kalpenee sun rinnallas. mulla on silti vielä matkaa omaan etappiin, nyt juuri taas kerran vaan etsiskelen sitä karannutta motivaatiota kiven alta :headwall: mutta onnittelut vielä kerran :flower:
 
Laihduttaja nikittä
Wau!Upeeta :flower: Jäin ihan monttu auki tähän lukemaan kirjotustas...siis TODELLA hieno saavutus!Miten sä ootkin pystynyt?Mun pitäs pudottaa 15 kg mut nyt taas tökkii kovasti!
 
olen kyllä mielissäni ja motivaatio kova.kyllä se terveellinen ruokavalio näköjään auttaa.kohta vuosi menny kun aloitin,eli 17.3.05.kerran viikossa mässäilen kyllä.enkä silloin aja kuntopyörällä...pikkuhiljaa yritän kaventua.mahdun jo viimevuotisten housujeni,jotka olivat kireät,TOISEEN LAHKEESEEN!!VOITTE KIRJOITTAA MULLE,JOTKA KAIPAAVAT REHELLISTÄ JA LUOTETTAVAA,OIKEATA YSTÄVÄÄ susanna.viinikainen@saunalahti.fi
 
Onnea tosi paljon saavutuksesta. Mulla urakka eessä päin 30kg pitäs saaha pois. nyt oon 5kg saanu. mut ku ei tuo motivaatio ja itse kuri piä. :p ens viikolla alkaa laihutus ryhmä tk:ssa ja kestää toukokuuhun. jos pääsis alkuun sen avulla. vaikeeta on. :flower:
 

Yhteistyössä