Jee -25kg

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iugyjgyugyu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joulukuussa alotin mie lahiksen ;) Kaikista parhaiten huomasin että painoni on tippunut oikeesti kunnolla kun kokeilin farkkujani, ne putos suorastaan miulta jalasta pois =) Aivan mahtava tunne oli sillä hetkellä :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 09:27 Kukkakeiju kirjoitti:
Joulukuussa alotin mie lahiksen ;) Kaikista parhaiten huomasin että painoni on tippunut oikeesti kunnolla kun kokeilin farkkujani, ne putos suorastaan miulta jalasta pois =) Aivan mahtava tunne oli sillä hetkellä :D
Olitko painonvartijoissa vai millä konstilla pudotit?Ja superonnittelut! =) :flower:

Mie pudotin painoa sillein, että jätin leivän, perunan, makaroonin suurimaksi osaksi pois ja lisäsin kasviksia tilalle. Jugurtreista ym. vähä-hiilihydraattisin vaihtoehto. Jugurttiin lisään leseitä että saan kuituja tarpeeksi ja juon paljon vettä =) Illalla sitten kun lapset on nukkumassa niin stepperi käyttöön vähäksi aikaa ja nilkkapainoja pidän väillä kotitöitä tehdessäni ;)

mulla synnytyksestä kulunu tasan 3viikkoa nyt `saanut`tippumaan sen 10 kiloa..viel ois toiset semmoiset...kuinkahan pian ne oikeesti lähtee..turvotusta tosin mun mielestä ainakin on vielä...juon tosi paljon päivän mittaan nestettä käyn vaunuilemassa ja sauvvakävelemässä ja nyt parin viikon päästä aloitan ratsastuksen :) ,tosin onhan aikaakin kulunut vasta aika vähän.mut mulla kauhee kiire ja tarve saada äkkiä omat kesä hipineet taas päälle ...kyllä mulle jotkun omat farkut ja paidat menee jo päälle :) mut onhan ne hiukan kireämmät ku ennen..

Yhteistyössä