Jättäisittekö miehenne, jos menneisyydestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
No tuskin tuosta ihan lusikat jakoon menisi, mutta kyllä taatusti muuttaisi käsityksiäni hepusta :/

Vaikka olisi tapahtunut parikymmentä vuotta sitten nuoruudessa sinkkuaikoina??

Kyllä. Etenkin kun äijäke on mulle antanut selkeän käsityksen siitä, mitä mieltä on maksullisen seksin ostajista... Olisi se aika pommi saada tietää, että on toiminut täysin omien periaatteidensa vastaisesti aikoinaan.

minä tiedän että mieheni on "käynyt huorissa"
on sellaisesta kulttuurista lähtöisin jossa ei noin vaan tytöt ja pojat hyppää sänkyyn ja seurustele avoimesti, ja jostainhan ne ekat kokemukset piti nuorena saada

No tuskin tuosta ihan lusikat jakoon menisi, mutta kyllä taatusti muuttaisi käsityksiäni hepusta :/

Kyllä. Etenkin kun äijäke on mulle antanut selkeän käsityksen siitä, mitä mieltä on maksullisen seksin ostajista... Olisi se aika pommi saada tietää, että on toiminut täysin omien periaatteidensa vastaisesti aikoinaan.

Joo, mutta ihminenh'än oppii parhaiten virheistään. Etjö ole itse koskaan kuvainnollisesti hakannu päätä seinään kun et kerralla uskonu, että se käy kipeetä?

Ottamatta kantaa muuhun, niin periaatteet kyllä voi muuttua elämän varrella.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

Joo, mutta ihminenh'än oppii parhaiten virheistään. Etjö ole itse koskaan kuvainnollisesti hakannu päätä seinään kun et kerralla uskonu, että se käy kipeetä?

Olen hakannut todellakin, en ole etenkään nuorempana ollut niitä jotka oppivat muuten kuin kantapään kautta :whistle: Ehkä tuossa tilanteessa eniten surettaisi ja vihastuttaisi se, että mies olisi valehdellut mulle ja monet kerrat...

Alkuperäinen kirjoittaja finttu:
Määrittele "thai-huora"?

Pattayalla itseään kaupitteleva thai-nainen, maksuthan tunnetusti voi olla muutakin kuin käteistä rahaa, kuten ylläpito ja vähän shoppailua.

Jos ei olis jälkikasvua aikaansaanut, eikä tauteja muhun tartuttanut, niin en jättäis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kerro heti kaikki:
sain juuri kuulla mieheni menneisyydestä jotain paljon hirveämpää, enkä jättänyt

Mitäs se on, raiskaus, tappo, pedofiili?

nooh, kuolema siihen liittyy, sen enempää en sano.

Miun mielestä tietyssä tilanteessa tappo ei ole yhtä paha kuin huoran pökkiminen... No jokaisella on omat käsityksensä. :whistle:

Määrittele "thai-huora"?

Pattayalla itseään kaupitteleva thai-nainen, maksuthan tunnetusti voi olla muutakin kuin käteistä rahaa, kuten ylläpito ja vähän shoppailua.

Jos ei olis jälkikasvua aikaansaanut, eikä tauteja muhun tartuttanut, niin en jättäis.

Siis jos olis tapahtunu ennen meen yhdessäoloa.

Alkuperäinen kirjoittaja neiti takkutukka raitasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja kerro heti kaikki:
sain juuri kuulla mieheni menneisyydestä jotain paljon hirveämpää, enkä jättänyt

Mitäs se on, raiskaus, tappo, pedofiili?

nooh, kuolema siihen liittyy, sen enempää en sano.

Miun mielestä tietyssä tilanteessa tappo ei ole yhtä paha kuin huoran pökkiminen... No jokaisella on omat käsityksensä. :whistle:

no kyllä mun mielestä toisen hengen (tai useamman) riistäminen on pahempi kuin yhden naisen pökkiminen.

Yhteistyössä