Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja adsöfd;27147916:ONko pakko puuttua toisten asioihin? pidä huoli omasta perseestäs!
Kyllähän lapsi saa lukitun oven auki.Alkuperäinen kirjoittaja Olen jättänyt myös;27148280:Kohta 5v lapsi- kun olen hakenut 30 m päästä postista paketin. Tai 40 m päästä kaupasta maitopurkin. Lapsi on halunnut tuon 3-8 minuuttia istua autossa. Auton olen lukinnut lähtiessäni.
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;27148300:Kyllähän lapsi saa lukitun oven auki.
Meillä ei jätetä edes 5-vuotiasta. Pienen lapsen mielenliikkeistä ei voi tietää. Ex-anoppi oli jättänyt toiseksi vanhimman (ei -ihan tavis) lapsen 5 vuotiaana autoon odottamaan kun kävi huoltoasemalla sisällä, lapsi oli täydessä paniikissa kun mummo palasi.
kun auto syttyy palamaan, on sen jälkeen lapsilta turha kysellä, onko kaikki hyvinAlkuperäinen kirjoittaja Olen jättänyt;27148440:Ovissa on ns lapsilukko aina päällä.
Ei saa siis ovea auki.
Tällaisia kertoja on ollut 3-5 , ei ole lapsi ollut paniikissa - vaan ihan tyytyväinen.
Palattuani olen kysynyt onko kaikki hyvin .
Lapsi on rauhallinen tapaus , ei ole koskaan mitään yltiöpäistä tehnyt.
Koti, piha, posti eikä kauppakaan ole turvallisia paikkoja.
Kaikissa voi syttyä tulipalo, räjähtää jne ...
Monissa asioissa olen hyvinkin varovainen -
tässä asiassa tällaiset karmeat arjen helpotukset olen sallinut.
Palstalla tosin täytyy lasta valvoa 110% tarkkavaisuudella aina.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;27148454:kun auto syttyy palamaan, on sen jälkeen lapsilta turha kysellä, onko kaikki hyvin