++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

DoB
Voi Jouskari, mä en tiedä mitä sanoisin :'( Ihan kun sulla ei ois tarpeeksi murehtimista tossa parisuhteessa niin sitten vielä äidin sairastuminen päälle :headwall: Täältä lähtee nyt niin paljon :hug: että toivottavasti tuntuu! Koita jaksaa. Ja sun pitäisi päästä työterveyden kautta psykologille/ psykiatrille jos tunnet siihen tarvetta. Ja siinä ei ole mitään hävettävää! Jos mun isä kuolisi nyt tuon sairauden takia niin todellakin joutuisin turvautumaan ammattiapuun, olisi se niin kova paikka.

Toivottavasti saatte tänään juteltua rauhassa miehesi kanssa kaikista asioista :heart: Kriisejä tosiaan mahtuu jokaiseen parisuhteeseen ja siksi liian helpolla ei saakaan luovuttaa jos perusasiat ovat kunnossa!

No mitäs mun päivään...herätys 05.15 kun piti viedä iskä heti aamusta sinne sairaalaan. Sieltä sitten töihin ja täällä seiskaan asti. Kaupan kautta kotiin niin tuleekin ihan "sopivan" pituinen päivä :| Ei varmaan tarvi kauan sängyssä pyöriä ennenkuin uni tulee. On kyllä jäänyt oma elämä hetkeksi telakalle tuon iskän sairastumisen takia, en tiedä onko raskautumistoiveet tästä kierrosta toiveajattelua kun on jäänyt sekin puoli vähän puolitiehen. Toivotaan kuitenkin parasta :heart: Tuntuu että koko ajan satelee tutuilta vauva-uutisia, mekin halutaan!!! :heart:

Tiistain jatkoja ja paljon voimia maailman murjomille!
 
Onnea Tuisku ovisplussasta!

Äippä-75: Nuo mun kiertopäivät on ihan totista totta :D , valitettavasti. Onneks voin lohduttautua sillä, että on vasta toinen luomukierto menossa ja ehkä tämä vanha konekin vielä saadaan käyntiin ja toimimaan :)

Täytyy kyllä varmuuden vuoksi tehdä vielä r-testi ennen sitä lääkäriä... olisko hiukan noloa mennä valittamaan poisjääneitä menkkoja ja oliskin raskaana :D . No joo, sehän nyt ei kuitenkaan ole edes vaihtoehto tässä tilanteessa B)

Osaako joku muuten tulkita unia? Näin viime yönä, noh sanotaanko, hieman hämmentävää unta... istuttiin Juice Leskisen kanssa pilkillä ja juteltiin henkeviä maailman menosta :D :LOL: . Mitähän lie tarkoittaa?
 
Hottis: En kylläkään osaa tulkita unia, mut jotenki kuulostais, että oot levon tarpeessa. :LOL: Mulla on aina välillä semmosia kausia, että muistaa unet tosi hyvin ja ne on jotenki ylimääräsen värikkäitä ja outoja. Joskus taas ei aamuisin muista unista mitään.

Onko kukaan täällä käyny semmosta virtaustutkimusta läpi? Siis, että katotaan onko mulla ns. paikat auki. Oon näillä näkymin menossa ens kuussa siihen tutkimukseen ja vähä mietityttää mitä tuleman pitää.
 
Pitkästä aikaa palstalla! Mun elämä on pyöriny viimeiset kolme viikkoa enemmän ja vähemmän pytyn ja sängyn välillä! Väsy on aivan valtava ja yökötys/oksennus päällä 24/7 :x :$
Eilen käytiin ultrassa (mikä piti olla np-ultra) mut viikkoja onkin "vasta" 7 ja rapiat! Eli ihan oikeen ne negat tuli tikkuun pissityä ja ovulaatio on ollu joskus TODELLA myöhään! ;) Suuri kivi tippui sydämeltä ku masusta löytyi elävää ja vielä kaksin kappalein!!!!!!!!!!!! :heart: :eek: :heart: :eek: :heart: SIIS KAIKKIEN MUTKIEN JA MIETTEIDEN JÄLKEEN MEILLE OLISI TULOSSA KAKSOSET!!!
Kyllä taas on miettimistä! :whistle: Ekaks sulatella et on raskaana ja nyt et tuplat tulossa :LOL:

Nopeasti muutamat sivut luin läpi ja monella on nyt surua ilmassa :'( Kaikille :hug: ja voimia selvitä vaikeista ajoista! +++++tuulia kaikille!!!

T.Kenwood sekä "tiku ja taku"
 
Voi onnea kenwood tikusta ja takusta! :hug: :flower:
Voimia jouskarille :hug:

Ihanpa taas oikeena päivänä näyttää tuhru tekevän tuloaan! :headwall: Veskireissulla justiisa jäi papruun hailun punertavaa vuotoo.Selkää omituisesti tänään polttanu?

Mä nyt hetkeksi siirrän ajatuksia toisaalle,pankkeihin vetämässä asuntolainahakemus!Saas nyt nähä mitä muut pankit sanoo,handelsbanken anto kielteisen päätöksen... :|
 
kenwood1 nythän sua saa sit onnitella tuplasti :heart:

tääl ollaan päikkäreiltä herätty.. ei oo ennen töitten jälkeen näin väsyttäny.. tää viikko on ollu vaan yhtä tuskaa.. huomen saa nukkua pikkasen pitempää.. vapis, mutta lääkäri on 10 maissa.. pitää mennä tuota koipea näyttään vihdoin ja viimein..
 
Voi kenwood1 mitenkä ihana yllätys kaiken sen odottelun jälkeen. Nyt sinua on siunattu kahdella ihanalla ihmeen alulla :heart: :heart: Toivotan sinulle oikeen paljon onnea :heart: :heart: Tiedän kyllä, että se oksentaminen ei ole kivaa (itse siitä voimakkaasti kärsineenä), mutta kun siitä selvii selvii mistä vaan ja eihän se kestä kun vain vähän aikaa. Jokos olet laittanut jatkolennon pystyyn odotus puolelle, teitä olisi siellä jo kiva läjä !!! Toivottavasti pääsisin itsekin joskus :heart: :heart:
 
Greetings from London! B)

Ensinnäkin, suuri voima rutistus :hug: Jouskarille! Toivottavasti saatte juteltua miehen kanssa asiat halki. Tuo ammattiapukin voi olla hyödyksi, jos koet, että olet omien mietteitesi kanssa kovin solmussa.

maaruskalle myös lohdutuksia! :hug: Toivottavasti se penteleen t-k-k ymmärtää pysyä tässä kierrossa poissa! :kieh:

kenwood: Tuplaonnea!! :heart: + :heart:

Tosiaan, Lontoosta on selvitty hengissä. :D Aivan p.a. tosin olen ;) ja autokin hajosi paluumatkalla! |O Jätti meidät viime yönä lumipyryyn klo 00.30! Luojan kiitos olimme juuri kääntyneet huoltoasemalle, joten sinne pihaan se jäi, kun isäni tuli meitä hakemaan. :headwall: Onneksi olimme ehtineet vain 30 km päähän Tampereelta. Nyt kaara on korjaamolla ja iskän autolla pääsimme kotiin tänä iltana. Oma tulee sitten joskus ensi viikolla. Toivottavasti ei mikään iso remppa edessä. :kieh:

Muuten reissu oli tosi onnistunut. Ilmat oli mahtavat ja kiersimme väsyksiin asti kaikissa nähtävyyksissä. Lauantaina kävimme katsomassa miehen kanssa jalkapalloa, kun siskoni tekivät tuttavuutta Camdenin punkkareiden kanssa. :LOL: Portobello Roadin antiikkimarkkinoilta löysin aivan täydellisen ihanat, aidot 40-luvun Babar-taulut (tulevaan lastenhuoneeseen). :heart:

ON: Huomenna voi päivittää mulle kp 1. Tänään on tullut jo paljon ruskeaa tuhrua, joten kyllä se kunnon vuoto huomenna alkaa. Jee! :D Sitten lauantaina vaan clomit nassuun ja ensi viikosta lähtien lääkärin määräyksestä vaakamamboa joka toinen päivä! :LOL: Oli muuten ihanaa, kun kuusi päivää sai olla täysin vauvakuumevapaalla! Nyt jaksaa taas kuumeilla ja jännittää teidän kanssa! :heart:
 
Tervetuloa takaisin, Pantalaimon! Olisi kyllä ihana päästä Lontooseen. Paljon ++++puhureita teille tähän kiertoon!

Ja kenwoodille tosiaan tuplaonnittelut multakin :flower: :flower: :heart: :heart: Olen pahoillani pahoinvoinnista, mutta toisaalta, voiko siitä oikeesti olla pahoillaan? :LOL: Meinaan kun on kuulemma hyvin etenevän raskauden merkki, vai mitä? :heart: Ihanat nimet tiku ja taku :D

Mä oon muuten aina ajatellut, että saisin kaksoset, kun niitä on suvussa ja PCO:ssahan munasoluja kypsyy monesti monin kappalein... No joo, kun nyt edes yksi tulisi :saint:

Enkä oo muuten taaskaan ostanut ovistestejä. No, teemme miehen kanssa mihin kykynemme, siinä ei paljoa testit auta... :LOL:
 
DoB
Ihania uutisia Kenwood :heart: Tuplasti onnea!

Täällä tänään kp1 :( Tuli kyllä niin puun takaa, ei mitään edeltäviä oireita. Eipä onnistunut tästä kierrosta. Mun kierto on ilmeisesti aika sekaisin.... jes :( Pitääköhän munkin alkaa tikuttamaan ovista....ainakin meinaan ostaa tähän kiertoon greippimehua. Asiaa ei yhtään helpota se, että kävin tänään katsomassa kaverin 2 kk ihanaa pientä tyttöä :/ Kyllä ärsyttää.
Miks ei itsellä voi onnistua.

Kiva että teillä oli hieno reissu Pantalaimon Matkailu on aina kivaa!

Mitäs Jouskari, mikä mieli?
 
Todella paljon onnea kenwood! :flower: :flower: :heart: :heart: Koita jaksaa pahat olot. Varmasti todellinen yllätys saada kaksoset :D Aivan ihana uutinen kuitenkin :saint:

Pantalaimon tervetuloa takaisin koto Suomeen, hyvä että oli onnistunut reissu :wave: Harmi vaan tuo teidän auto ongelma :headwall:

DoB :hug: tuli kyllä aikasin sulla t-k-k paikalle :( Ehkä se sinun km vaikutti asiaan. Toivotaan että tulevassa kierrossa plussaat :hug:
Täälä on edelleen apea fiilis, hieman ehkä kohonnut. Äiti kovasti yritti lohdutella, etten ottais sen sairausta niin vakavasti. Aloittaa lääkityksen mahd. pian! Sitten tämä meidän kriisi miehen kanssa, niin ollaan muuten ihan kuin ei mitään kriisiä olisikaan, mutta silti tää asia jäytää mieltä jatkuvasti. En tiedä mitä tuleman pitää, mutta näillä korteilla on nyt pelattava mitä on saatu. Tulevaisuus näyttää mikä on lopputulos. Kävin piruuttain lukemassa noita parisuhde kertomuksia, niin siellä on kyllä muutama niin samassa umpikuja-tilassa kuin me. Osalla on parempaan suuntaan mennyt ja osalla eroon.
Mutta lyhyesti ; fiilis vähän kohentunut... aika näyttä... :heart: Kiitos kysymästä DoB :hug:
 
Jouskari: Paljon voimia sulle asioiden selvittelyyn! :hug: Toivottavasti saisitte asiat käytyä läpi. Hyvä, että äitisi saa lääkityksen. Varmasti hän paranee pian. Minulla on kanssa äiti sairastanut kaikenlaista toissa syksystä lähtien ja se on kyllä raskasta, kun on koko ajan huolissaan. :/
DoB: Pahoittelut t-k-k:sta! :hug: Kylläpä se tuli aikaisin! :kieh: Toivottavasti kiertosi nyt tasaantuu ja plussaat mitä pikimmiten! :heart:

lentoemo: Mäkin olen ajatellut, että voisin saada kaksoset, tosin jo ennen tätä pco-diagnoosia. Meillä myös suvussa kaksosia, joten saapi nähdä. Yksikin kyllä riittäisi, näin alkuun! ;) :saint:

ON: Tänään tosiaan kp 1. Täti tuli siis aivan samaan aikaan kuin viimeksikin terojen kanssa. Täsmällistä. Varasin jo ajan seurantaultraan 10.3.
 
DoB
Ihmettelen kyllä näin aikaista tätiä :eek: Ja ihan puskista, ilman mitään tuntemuksia. Vieläkään ei tunnu miltään.

Muuten, meilläkin on suvussa kaksosia =) Kyllä mulle kelpais :heart: Ei tulisi aika pitkäksi :LOL:

Hyvä että sulla on vähän parempi mieli Jouskari :hug: Toivottavasti saatte kaiken vielä selvitettyä ja pääset meidän kanssa tänne kuumeilemaan oikein tosissaan!

 
Heippa pitkästä aikaa!
Täälläkin ollaan selvitty laskettelulomalta. Ihanan paljon oli lunta tuolla pohjoisessa!

Kenwoodille mahtionnittelut kaksinkertaisista vauvauutisista! :heart:
Jouskarille paljon voimia vastustaa parhain päin noissa kiperissä parisuhdeasioissa! Toivottavasti löydätte yhteisen sävelen..
DoB:lle toivotellaan iloisempaa huomispäivää, kun nuo kp:t alkaa taas taittumaan mukavampaan suuntaan...

ON: onnistuin ihmeen kaupalla saamaan hiivatulehduksen piiitkästä aikaa tuossa ja sitä on saanut lääkitä.. Muuten olotila on ollut aika epävakaa, välillä itkuinen ja apea, välillä ihan jees. Omituista touhua kun tuo hormonitoiminta on ihan ulalla menkkojen osalta, ja silti aiheuttaa enenevässä määrin ongelmaa mielialassa!
|O
 
DoB
Hyvää perjantaita =)

Tervetuloa lomalta Mivi Toivottavasti oli kiva loma :)

Mä en oikein tiedä tästä tädin vierailusta. Täti tulee aina samalla tavalla, heti aamusta pikkuhiljaa ja samana iltana on jo hana kunnolla auki, ei mitään ruskeaa tuhrua etukäteen. No ei oo vieläkään hanat auenneet, silti paperiin pyyhittäessä tulee vähän vaaleanpunaista. Whoot? Mitäs tää nyt on? Tosin nyt kun sanon näin niin kohta räjähtää ;)

Mitäs teille muille kuuluu? Hiljaista täällä tuntuu olevan :D

Hyvää perjantaita kaikille! Viikonloppu alkaa B)
 
Mivi: Tervetuloa lomalta! Vitsi, kun täällä lounaassakin olis lunta. :kieh: Tänään on kyllä koko päivän jotain lumentapaista satanut, mutta katsotaan vaan niin kohta se sulaa. Saisi tulla kunnolla kevät jo. Toivottavasti hiivasi parantuu pian! Kurja tauti. :$

DoB: Hiljaista tuntuu olevan, juu. :) Ärsyttävää tuollainen tuhruilu, tulis kunnolla jos on tullakseen! :hug:

Omaan napaan ei mitään erikoista. Täysin kivutonta on ollut, mikä on ollut iloinen yllätys. :) Mennään tänään miehen kanssa elokuviin katsomaan joko Sweeney Todd tai There Will Be Blood. Kummassakin aivan loistavat ja ihanat päänäyttelijät, joten valinta on vaikea. :D

Ai niin, ja papakokeen tulokset sain ja puhdas ykkönen. Eli sillä saralla ei mitään huolehdittavaa.

Hauskaa viikonloppua kaikille! :flower:

 
tääl taas vaikka uhoon pitäväni taukoa :D

hermoja täs tänään on vaan pidelly.. ja hormoonit vetää rumbaa niiku aina ennenki näihin aikoihin.. ja mies eilen totes etten raskaana ole.. :|


perjantai iltoja kaikille :wave:
 
Onnea tuplista kenwood! Niissä sulla riittääkin kivasti hommaa pariksi vuodeksi :D

Tervetuloa lomailemasta sekä Pantalaimon ja Mivi!

Ja omassa navassa ei taas vaihteeksi mitään tuntemuksia. Ens viikolla lääkäriin, katotaan mitä sillä on sanottavaa tästä mun kropasta... vähän pelottaa jos kaikki ei olekaan kunnossa, vaikka kyllähän se nyt olisi jo aikaisemmin huomattu, jos jotain perustavanlaatuista olisi vinksallaan... kuten, että kohtu olisi jo vuosia sitten tippunut kyydistä :D

Toivottavasti se täti nyt älyää sitten pysyä ens viikon vielä poissa, mutta mun tuurilla verenpunainen ferrari (tai ehkä täysperävaunurekka kuvais menopeliä paremmin :LOL: ) kurvaa pihaan justiinsa sopivasti ennen lääkäriä ja joudun siirtämään sitä aikaa ties minne hamaan tulevaisuuteen :/
 
Yritin soittaa gyneltä aikaa, mutta ei vastannut... Tää gyne, jolle yritän, vastaanottaa lähikaupungis vain 2 krt viikossa, niin että saa nähdä, ehdinkö sinne tässä kierrossa :/ . Ehkä on kohtalo, että ootan ensi kiertoon.

Yritettiin miehen kans täs laskeskella, että koska saattaisin ovuloida. Vissiin just silloin, kun mies on reissussa :kieh: . Toisaalta, ovis kun mulla on oikea mysteeri, niin turhaa mä sitä ovispäivää mietin. Ja vaikka mies olis ovispäivänä poissa, mutta sitä edeltävänä päivänä pupuilis, niin onhan siinä jotain tsänssiä kuitenkin, vai mitä? :D

On tää kans... :LOL:
 
Kiits DoB, Pantalaimon ja Hottis !
Mukava olla kotona rauhassa :p
Hiiva alkaa olla selätetty, enää vähäsen tuntuu "aralta". Pahaa oloa on pukannut ihan reilusti tässä viime päivinä, ja nuo lämmöt pysytelleet 37:ssä typerän vilutuksen kanssa, joten toivon suuresti että pian alkaisi tapahtua alakerran autotallissa, jos tuo metallinhohtoinen auto jo vaihtuisi punaiseen :kieh: Siitä naurettavasta kp 60+ "oviksestakin" alkaa olla jo yli kymmenen päivää :LOL: :LOL:
En tiedä mikä kumma siinä on niin vaikeaa soittaa lekurille, otatuttaa papa ja samalla pikkunen keltarauhaskuuri... |O hoh mikä laiskiainen... Nooo, eiköhän se tästä jossain vaiheessa..hihih.

Mukavia illanjatkoja kaikille!
 
Hottis: Hiivaoireet alkoivat jo noin viikon kuluttua siitä yllärivahinko- o-plussasta...Täytyypi testata varuiksi vielä tässä muutaman päivän sisällä. |O Jospa nyt muutaman päivän odottelisin vielä että kertyy vähän enemmän DPO:ta. (siis juuri sen silkkaa huvitusta aiheuttaneen ovisplussan jälkeen) :kieh:
Minkäslainen on muuten sun olotila? Tuntuuko päässä tahi puossa suhinaa? :p :p

Mitenkäs DoB:n Oras Ventus -tilanne? Joko on hanat auki, vai temppuileeko vielä? (joo anteeks, oli vähän huono synonyymi "hanalle" toi Oras Ventus..eheh..)

Jokos lentoemo olet saanut laskeskeltua ovispäivän siihen malliin että mieskin on paikalla? ;)
 
Mivi: Ei oo kyllä mitään tätituntemuksia :p . En kyllä tiedä voiko siitä mitään päätellä, kun ei mulla normaalistikaan oikein mitään ole, sit vasta kun vuoto alkaa, niin vähän alaselkää juilii. Noh, jokatapauksessa yli viikko sitten oli nännit kipeenä, mikä viime kierrossa enteili menkkoja n. viikon sisällä. Että toivossa eletään edelleen :kieh:

Mikäs muilla on tilanne? Kuka avaa ekana maaliskuun plussatilin?

muoks: Minnehän Juibe ja viidenmutsi ovat kadonneet?
 

Yhteistyössä