Jatkokysymys: miksi sä ylipainoinen sit valitat painostas jos syynä siihen on oma laiskuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nih

Vieras
Kyllähän jokaiselta löytyy lattia missä punnertaa, ei voi käyttää kalliita kuntosaleja tekosyynä..

Jos et oo valmis mitään tekemään niin miksi sit aina vaan valitat kuinka läski oot?

Valitan koska en viihdy tällaisena.
Ja läskit on tulleet syömisen kautta, mutta se miksi syön onkin jo toinen juttu enkä siyä rupea ymmärtämättömille edes selittämään. Mutta en mä sulle tule valittamaan, älä huoli!

No tähän ylipainoasiaan en kommentoi, mutta voihan monestakin asiasta valittaa, vaikka syynä olisi oma laiskuus tai ainakin asialle voisi itse tehdä jotain. Voihan valittaa, että voi kun meillä on rumat tapetit, mutta ei ole vain itse ehtinyt niitä vaihtamaan. Voi valittaa, että on nälkä, mutta ei ole jaksanut/viitsinyt tehdä ruokaa. Voi valittaa, että on pieni palkka, mutta ei ole edes etsinyt parempipalkkaista työpaikkaa. Eikö mistään oikeasti saisi harmistua ja valittaa, jos itse vain mitenkään pystyy asiaan vaikuttamaan?

Alkuperäinen kirjoittaja nih:
Kyllähän jokaiselta löytyy lattia missä punnertaa, ei voi käyttää kalliita kuntosaleja tekosyynä..

Jos et oo valmis mitään tekemään niin miksi sit aina vaan valitat kuinka läski oot?

Niin miksi valittaa jos ei tee asialle jotain. Monet ihmiset valittaa monesta asiasta vaikka ei tee asialle mitään.
voi itku kun noi bussit on aina myöhässä, ne kuskit ei ikinä tervehdi jne - kuinka moni oikeasti pistää palautetta asiasta eteenpäin vaan tyytyy vaan siinä manaamaan vierustoverille tai itsekseen
Meillä on tosi kököt kansanedustajat / euroedustajat jne - silti äänestysprosentit vaan laskee koko ajan eli suurin osa niistä valtitajista ei vaivaudu tekeen mitään sen eteen, että äänestäisi "paremmin".
jne mäkin valitan vaan ja odotan, että joku muu tekee asialle jotain!!!!

joo ja ap ei ikinä valita,et on esim. sekasta kotona tai pyykkiä pestävänä tai kaapit tyhjänä... oot LAISKA!! älä valita vaan siivoo,pese pyykkiä ja mene kauppaan! lopeta se vinkuminen!!

Alkuperäinen kirjoittaja oon laiska ja lihava:
joo ja ap ei ikinä valita,et on esim. sekasta kotona tai pyykkiä pestävänä tai kaapit tyhjänä... oot LAISKA!! älä valita vaan siivoo,pese pyykkiä ja mene kauppaan! lopeta se vinkuminen!!

Voi kulta, ei noista mikään pidä paikkaansa :D Taisit nyt erreytyä ja puhuu ittestäs? Meillä kato osaa mieskin tehdä hommia..

Voi kulta, ei noista mikään pidä paikkaansa :D Taisit nyt erreytyä ja puhuu ittestäs? Meillä kato osaa mieskin tehdä hommia..

Wau :flower:
Mä olen itse hirveän siisti ihminen ja mieskin osallistuu, mutta silti valitan joka päivä sotkuisuutta. Eikö sulla ole lapsia vai vahditko ettei ne leiki tai sotke?

turhaan kuule kullittelet siellä! keksitpäs hyvän aiheen kirjottaa tänne,rva täydellinen. mähän jo myönsin että oon laiska ja lihava,mutta mitä se oikeestaan sulle kuuluu? miten se vaikuttaa sun elämääs jos muut valittaa omasta laiskuudestaan? mahtaa olla täydellisenä olo rankkaa...

Alkuperäinen kirjoittaja voi voi ittees..:

turhaan kuule kullittelet siellä! keksitpäs hyvän aiheen kirjottaa tänne,rva täydellinen. mähän jo myönsin että oon laiska ja lihava,mutta mitä se oikeestaan sulle kuuluu? miten se vaikuttaa sun elämääs jos muut valittaa omasta laiskuudestaan? mahtaa olla täydellisenä olo rankkaa...

Ei lainkaan oo rankkaa :D mun elämä on vallan helppoa eikä oo mitään syytä valittaa. Mistähän se johtuu..hmm, osaankohan mä tehdä asioiden eteen jotain muutakin kuin kitistä?

Ei lainkaan oo rankkaa :D mun elämä on vallan helppoa eikä oo mitään syytä valittaa. Mistähän se johtuu..hmm, osaankohan mä tehdä asioiden eteen jotain muutakin kuin kitistä?

Kiva, että on helppoa mutta tiedätkös mitä. Mä olen aivan varma, että jos sun elämäsi olisi vallan ihanaa ja ongelmatonta et tekisi tällaista aloitusta tänne.

höh, ai sä oot aivan varma? No sittenhän se on eri asia, mullahan on pakko olla hirveitä ongelmia :P Usko nyt vaan kun mä sanon ettei mun elämässä oo mitään valittamista. Ja aloituksen tein koska en ymmärrä teitä turhasta vinkujia, jotka ei ole valmiita tekemään minkään asian eteen mitään. Ainakaan kuin tunkemaan pullaa suuhun sohvalla, katsomaan paskaista kämppää ja ihmettelemään miksi elämä tuntuu niin karmeelta..

Yhteistyössä