Jätkä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaanuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jaanuska

Aktiivinen jäsen
29.05.2004
10 350
0
36
Etelä-Karjala
Saiskos tohon jotain parempaa juttua ku o tällä palstalla ja klikkaa omia yksityisviestit kohtaa nii heittää etten mukamas oo kirjautunut vaan naputtele taas nuo tunnukset et pääsee lukemaan, ennen tätä huoltokatkosta ei ollu moista.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Kirjaudu sisään jo siellä kun tulet kaksplussalle, siellä ihan etusivulla. pitäisi toimia.

No sillee toimii mut mulla on tää suoralinkki tänne... ois vaa nii hienoa ettei tarttis moneen kertaan näpytellä, sillo enne ku tul tää huoltokatkos niin eipä tarvinnut näpyttää vaa ohjautu heti viesteihin.. pikku vinkki webbareille :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Joops, samaa juttua mäkin olen miettinyt. Ja sitä ilmoitusta saapuneesta yystä :wave:

Just kans tuosta saapuneesta yystä, jota miulla ei näytä vaikka onki tullu tuol pääsivulla??

Ja toinen o et ku oot pääsivulla nii mites pääset lukemaan viestejä ku siellä ei oo linkkiä sinne..

ja minua on nyt ruvennu jo ärsyttää, aina kun kirjoitan viestin ja lähetän, tai avaan uuden keskustelun, avautuu uusi ikkuna jossa joku ihme osoite johon tulee lukemaan että palvelinta ei löydy. Popupit on estetty KAIKKI, mainosestot ym... Silti se hyppää aina sieltä. Ja tämä alkoi tämän aamuisen katkon jälkeen...

Yhteistyössä