Jästipää mies....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onko muilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onko muilla

Vieras
Rakastan miestäni yli kaiken mutta hän on ihan mahdoton jääräpää. Ei voi antaa periksi missään tilanteessa,eli esim. kaikki riidatkin sovitaan vasta sitten kun minä teen aloitteen,vaikka syy olisi hänessä. Pyytää kyllä anteeksi jne mutta tosiaan olisi joskus kiva kun ei tarvitsisi itse olla aloitteentekijänä. Joskus,kun vielä jaksoin minen päivän mykkäkoulun,odotin kunnes hän itse tuli pyytämään anteeksi,ja siihen menikin n.kolme päivää. Enää en jaksa sellaista kun itse olen sellainen että asiat pitäisi selvittää samantien.
Miehelläni on ollut aika ova lapsuus/nuoruus,hänen on täytynyt todistella olevansa ns. kova jätkä, ja välillä tuntuu ettei hän enää edes osaa jättää tuota roolia narikkaan. Edes omalle vaimolle ei voi antaa periksi tuumaakaan. Plaah.
Ikinä en kuitenkaan hänestä eroaisi ja näitä riitatilanteita on onneksi harvoin.... Ajattelin vain,että onkohan muilla tai onko ollut samanlaista? Ja miten ihmeessä pitäisi toimia että saisi asiaa edes vähän helpommaksi?

joo, ihan tutulta kuulostaa.. :( paitsi että meijän mökötys kestää helposti yli viikonkin, jolloin minä kyllästyn ja menen tivaamaan anteeksipyyntöä... kyllähän se sitten pyytää anteeksi, mutta kun ärsyttää ettei tajua sitä itse.

miehelläni on myös rankka nuoruus takana, mikä ei kuitenkaan mielestäni oikeuttaisi kohtelemaan minua näin...

mutta kai sitä kaikkeen tottuu..

tutun kuulosta tännekki!! viikko menny parhaillaan siihen, että on sovittu ja silloinkin aina mun aloitteesta. nykyään menee useimmiten päivä-pari, kun tilanne jo käykin sitte mulle sietämättömäksi ja mun on pakko alkaa selvitteleen asioita. mutta kuten kirjoitit, se on tosi raivostuttavaa, ja varsinkin ku perimmäisenä syynä on se jästipäisyys ja mikä lie, huono itsetunto tai jotai, kun ei voi oma-aloitteisesti myöntää toimineensa väärin. ainakaan meillä mies ei voi/halua näyttää "heikkouttaan", saatika että edes vaimolleen mies näyttäisi kuinka sitä itseäänki kuitenki ihan yhät palijo vaivaa ne kyseessä olevat asiat. joskus tuntuu että eikö se miespoloinen tajua sitä kuinka palijo helpommalla itekki pääsis, ku ois vähä oma-aloitteisempi sovinnonteon ja yleensäkki "heikkouden" näyttämisen suhteen. :headwall: :headwall:

Mun ex oli mieletön jäärä -tosin halusi aina selvittää heti ja nyt ja pui oikein olan takaa asioita. Se oli musta raivostuttavaa!! \|O minä jaksa jokaista olotilaani raportoida ja analysoida. \|O Ja koska mä olen itsekin jäärä eikä kumpikaan annettu oikein missään periksi, päätin lähteä kohti uusia tuulia. ;)

Yhteistyössä