O
Onko muilla
Vieras
Rakastan miestäni yli kaiken mutta hän on ihan mahdoton jääräpää. Ei voi antaa periksi missään tilanteessa,eli esim. kaikki riidatkin sovitaan vasta sitten kun minä teen aloitteen,vaikka syy olisi hänessä. Pyytää kyllä anteeksi jne mutta tosiaan olisi joskus kiva kun ei tarvitsisi itse olla aloitteentekijänä. Joskus,kun vielä jaksoin minen päivän mykkäkoulun,odotin kunnes hän itse tuli pyytämään anteeksi,ja siihen menikin n.kolme päivää. Enää en jaksa sellaista kun itse olen sellainen että asiat pitäisi selvittää samantien.
Miehelläni on ollut aika ova lapsuus/nuoruus,hänen on täytynyt todistella olevansa ns. kova jätkä, ja välillä tuntuu ettei hän enää edes osaa jättää tuota roolia narikkaan. Edes omalle vaimolle ei voi antaa periksi tuumaakaan. Plaah.
Ikinä en kuitenkaan hänestä eroaisi ja näitä riitatilanteita on onneksi harvoin.... Ajattelin vain,että onkohan muilla tai onko ollut samanlaista? Ja miten ihmeessä pitäisi toimia että saisi asiaa edes vähän helpommaksi?
Miehelläni on ollut aika ova lapsuus/nuoruus,hänen on täytynyt todistella olevansa ns. kova jätkä, ja välillä tuntuu ettei hän enää edes osaa jättää tuota roolia narikkaan. Edes omalle vaimolle ei voi antaa periksi tuumaakaan. Plaah.
Ikinä en kuitenkaan hänestä eroaisi ja näitä riitatilanteita on onneksi harvoin.... Ajattelin vain,että onkohan muilla tai onko ollut samanlaista? Ja miten ihmeessä pitäisi toimia että saisi asiaa edes vähän helpommaksi?