S
Salama McQueen
Vieras
Housuhame, havajipaidat, purjehduskengät ja sitten ne muinaiset Adidaksen tms. kiiltävät pikkusortsit, ne joista näkyy se alushousuosan verkko. :x :x :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
eikös tollasia saa nyt jostai ellokselta tai H&M:ltäAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Isaa83:![]()
nää on järkyttävintä mitä oon vähään aikaan nähnyt.
näyttää ku olis vaipat housuissa. :x
Onko tommosia oikeesti??!!! HYI SAAAA**** !!! :x :x :x
Enpä oo nähnytkään ennen.
Alkuperäinen kirjoittaja mellan:eikös tollasia saa nyt jostai ellokselta tai H&M:ltäAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Isaa83:![]()
Vois olla mustat puukkarit kans tennissukkien kans aika hot!Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Noista farkkushortseista tuli mieleen sellainen yhdistelmä kuin, vaaleat itse farkuista tehdyt shortsit, niihin leveät henkselit ja napapaita(vielä neonvärinen jossa lukee esim. Rhodos) ja tähän kuuluu myös ehdottomasti blondattu permispehko
Niin ja sandaalit ja valkoiset tennissukat, joissa kaksi raitaa
:x Ja vyölaukku/pikkureppu ehdottomasti!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mulle tulee aina pakostakin haaremihousuista mieleen tämä
http://www.youtube.com/watch?v=EMzoBkaFxh4
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja mellan:eikös tollasia saa nyt jostai ellokselta tai H&M:ltäAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Isaa83:![]()
Mäkin muistaisin nähneeni noita jossain postimyyntifirmassa, ettei olis ellos
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja mami86:Mä näin kerran kaupungilla yhden naisen ja järkytyin pahasti. Oliko se nyt viime kesänä....
Oltiin torilla mieheni kanssa ja siellä kävely yks nainen joka ei ollut mikään kaunis näky, ja ei ollut niinkään pieni ihminen (Ennen kuin tulee sanomista niin sanon nyt teille että en nyt todellakaan hauku lihavia, en itsekkään ole mikään laiha :flower: )
Mutta sillä oli erittäin lyhyt minihame ja tooooooosi tiukka leopardikuosinen toppi... Niin voitte kuvitella että se ei ollut mikään niin kaunis näky, kun sen tissitkin tulivat melkein ulos topista ja topin helma oli rullautunu tissien alle![]()
Mutta täytyy kuitenkin sanoa, että oli hienoa nähdä että tuola naisella oli pokkaa ja ERITTÄIN hyvä itsetunto, että siinä mielessä kyllä nostan hattua hänelle =) Mä en kyllä olisi kehdannu kävellä tuon näköisenä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Isaa83:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja mellan:eikös tollasia saa nyt jostai ellokselta tai H&M:ltäAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Isaa83:![]()
Mäkin muistaisin nähneeni noita jossain postimyyntifirmassa, ettei olis ellos
joo-o, josefssonin sivulta tuon löysin.![]()
mun mielestä ihan hirveet. kuka kehtaa oikeesti käyttää noita housuja?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:siis kesällä ei sukkia pidetä, onko selvä? mikään ei mikään ole niin rumaa kuin sukat sandaaleissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:siis kesällä ei sukkia pidetä, onko selvä? mikään ei mikään ole niin rumaa kuin sukat sandaaleissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti-nöpönenä:kamalinta..
- Havaiji-paita
- farkkusortsit
- pyöräilysortsit
- vyölaukku
- sukat ja sandaalit(Matti nykäsen tapaan) YÖÖÖKKK!!!![]()