Järkyttävin kesävaate, kautta aikojen...

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Lantiomalliset housut, niin kesällä kuin talvella. Korkeavyötäröistä muotia odotellessa... :whistle:

Mä tykkään lantiohousuista. Jotenkin ahdistaa jos vyötärö on korkealla. Mutta sen verran pitkä paita pitää kyllä olla ettei mitään vilku paidan ja housujen vyötärön välistä.

MiamiVice2006-vice4.jpg

Eipä tämäkään mun mielestä ole kovin hemaiseva näky

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Lantiomalliset housut, niin kesällä kuin talvella. Korkeavyötäröistä muotia odotellessa... :whistle:

Mä tykkään lantiohousuista. Jotenkin ahdistaa jos vyötärö on korkealla. Mutta sen verran pitkä paita pitää kyllä olla ettei mitään vilku paidan ja housujen vyötärön välistä.

Niin kyllä ne korkeavyötäröiset on kammottavat. Persekin näyttää pitkältä ja läskimakkarat pursuaa kainaloissa asti.

Mutta tosissaan paita saa olla sen verran pitkä ettei selkä oo paljaana.

En mä yhtä asustetta voi nimetä, mutta lyhyet urheilushortsit yhdistettynä melkein polviin kiskottuihin tennissukkiin ja sandaaleihin on melkoinen ja outokin näky.

Miksi laittaa shortsit jos kuitenkin haluaa verhota säärensä? :/

Alkuperäinen kirjoittaja Yön Musta Ninjapinja:

minusta tämä oli ihana. ihanat värit. :heart: ite kyllä käyttäisin, miehellä olis törkeä. ei kyllä omani ees suostuiskaan laittamaan.

noista haaremihousuista. en muista ikinä nähneeni. mutta teininä aladdinin katsoneena oisin kovasti halunnut sellasia. ja nytkin voisin kotihousuiksi laittaa. kuka myis? :laugh: oikeesti, yv.tä jos joku tahtois parilla eurolla myydä kaappeja rumentamasta. :D

mutta itse kysymykseen: eiköhän se ole se verkkopaita ja kaljamaha. muutenki uuno-look oksettaa siinä määrin että en ole ikinä niiden elokuvien suosiota tajunnu.. :/

jo keski-iässä oleva äiti-ihminen,jolla kireä (usein valkoinen ) paita ja valkoinen läpinäkyvä minihame,jonka alta näkyy stringit.. :whistle: tämmöinen yhdistelmä käy meillä asiakkaana..

Mä näin kerran kaupungilla yhden naisen ja järkytyin pahasti. Oliko se nyt viime kesänä....
Oltiin torilla mieheni kanssa ja siellä kävely yks nainen joka ei ollut mikään kaunis näky, ja ei ollut niinkään pieni ihminen (Ennen kuin tulee sanomista niin sanon nyt teille että en nyt todellakaan hauku lihavia, en itsekkään ole mikään laiha :flower: )
Mutta sillä oli erittäin lyhyt minihame ja tooooooosi tiukka leopardikuosinen toppi... Niin voitte kuvitella että se ei ollut mikään niin kaunis näky, kun sen tissitkin tulivat melkein ulos topista ja topin helma oli rullautunu tissien alle :o
Mutta täytyy kuitenkin sanoa, että oli hienoa nähdä että tuola naisella oli pokkaa ja ERITTÄIN hyvä itsetunto, että siinä mielessä kyllä nostan hattua hänelle =) Mä en kyllä olisi kehdannu kävellä tuon näköisenä :D