Järkyttävin kesävaate, kautta aikojen...

Kotona Kirves Kädessä

Aktiivinen jäsen
08.04.2007
30 102
1
36
on ehdottomasti, itse farkuista lyhennetyt "tosi fantsut" farkkushortsit. Sellaiset toooosi lyhyet, miehillä siis :x :x :x

Naisten jalassa näyttävät hyvälle :p (Täytyy naisella vain kroppa olla kunnossa :whistle: , joten omassa jalassani, ne eivät ehkä niin hyvälle näyttäisi :D )

joo samaa mieltä..just ku käytiin ukon työpaikalla pitseriassa..ni siin taka ovelta kurkkiessa joku vanhempi rouvas ihminen(ei enää niin nuorekas ja kuosissaan oleva) kulki semmosissa farkkushortseissa kokoa mikro(hyvä ettei perskannikat vilkkunu).

Sali housut!!! monet pitää niitä kesällä..hyiiiiiiiiiiiii!!!

yhst-4330188057127_1954_12842748

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
joo samaa mieltä..just ku käytiin ukon työpaikalla pitseriassa..ni siin taka ovelta kurkkiessa joku vanhempi rouvas ihminen(ei enää niin nuorekas ja kuosissaan oleva) kulki semmosissa farkkushortseissa kokoa mikro(hyvä ettei perskannikat vilkkunu).

jos on tulossa salilta niin on salihousut jalassa..:O

Noista farkkushortseista tuli mieleen sellainen yhdistelmä kuin, vaaleat itse farkuista tehdyt shortsit, niihin leveät henkselit ja napapaita(vielä neonvärinen jossa lukee esim. Rhodos) ja tähän kuuluu myös ehdottomasti blondattu permispehko

Alkuperäinen kirjoittaja sammakkoprinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

jos on tulossa salilta niin on salihousut jalassa..:O

:laugh: joo..mut eiku kesällä torilla iso mahakas mies salihousuissa ja vyölaukun kera :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Noista farkkushortseista tuli mieleen sellainen yhdistelmä kuin, vaaleat itse farkuista tehdyt shortsit, niihin leveät henkselit ja napapaita(vielä neonvärinen jossa lukee esim. Rhodos) ja tähän kuuluu myös ehdottomasti blondattu permispehko

:laugh: miten olis vielä vyötärölaukku, jossa lukee esim. Coca-cola??

Niin ja sandaalit ja valkoiset tennissukat, joissa kaksi raitaa

:x Ja vyölaukku/pikkureppu ehdottomasti!!!

Pyöräilyshortsit on kamalat. Varsinkin jos niitä käyttävä henkilö on yläosattomissa ja sitten vielä vyölaukku roikkuu siinä lantiolla :x niin ja jalassa tennissukat ja sandaalit tietysti jalassa, ettei olla alipukeutuneena!

Alkuperäinen kirjoittaja Yön Musta Ninjapinja:

:laugh: miten olis vielä vyötärölaukku, jossa lukee esim. Coca-cola??

:laugh: kumma kyllä näitäkin näkee, joka kesä :xmas: