Järjen käyttö olis sallittua synnyttäneiden osastollakin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idiootit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

idiootit

Vieras
:/

Olipa kivaa huomata, että jotkut ei sitten yhtään ilmeisesti ajattele sen enempää muita kuin ilmeisesti yhtään mitään muutakaan..

Synnärillä olin, siis synnyttäneiden osastolla. Yhdellä huonekaverilla oli siellä perhe kylässä, siis mies ja isommat lapset. Ne oli siinä jo jonkin aikaa olleet, kun rupesin katsomaan että ei hemmetti...

Olivat tulleet koko perheen voimin kyläilemään, vaikka yhdellä muksuista oli vesirokko :o

Ei paljon järki päätä pakota :headwall: ei ollut edes rupivaiheessa vielä. Kysyin sitten, että ei kai teillä ole vesirokkoa, niin nämä oli vaan että juu.... :o

Voi hyvä ihme sentään, ei kyllä ihmisillä järki päätä pakota!!! Onneksi vastasyntyneellä on suoja äidin sairastamasta vesirokosta ekat 3kk. Mut sit tietysti, jos äiti ei rokkoa ole sairastanut, voi olla kurjempi tilanne. Eipäs henkilökuntakaan huomannut, olisi pitänyt pistää pihalle tuo sakki!

Herran jestas ja elämän kevät, en paremmin sano moista järjen köyhyyttä! Vastasyntynelle veirokko on hengenvaarallinen. Minä olisin varmaan heittänyt koko perheen niska-perse-otteella ikkunasta pihalle.

No eipä olis mullakaan tullut mieleen. Olivat vaan kävelleet pokkana porukalla sisälle, ei ne siellä vastaanotossa olleet ilmeisesti huomanneet että sillä noin 2-vuotiaalla oli naama täynnä vesikelloja :( Ei kai niitä olis muuten sisälle päästetty, onhan siellä ohjeet että ei kipeänä osastolle..

Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:
Voi hyvä ihme sentään, ei kyllä ihmisillä järki päätä pakota!!! Onneksi vastasyntyneellä on suoja äidin sairastamasta vesirokosta ekat 3kk. Mut sit tietysti, jos äiti ei rokkoa ole sairastanut, voi olla kurjempi tilanne. Eipäs henkilökuntakaan huomannut, olisi pitänyt pistää pihalle tuo sakki!

meillä 2kk ikäinen sairastui vesirokkoon kun sisarukset sai sen.ja mä olen sairastanut sen aikoi sitten.eli ei pidä paikkansa tuo.

Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:
tää ei ole valitettavasti totta

Taas yksi näitä idiootti- perheitä! Ei ajatella mitään muuta, kun omaa napaa...!!

Itsellä synnärillä samaan aikaan äiti ja hänen mies joka kyttäs mua ihan jatkuvasti. Siis en saanut hetken rauhaa. Kiva siinä imettää jne, kun ei oo ihan hehkeimmillään. Lopulta sanoin hoitajille tästä "perheestä" ja hän pyysi isää olemaan "ihmisiksi" ja kunnioittamaan muita huoneessa olijoita. Kotona huomasin, että sairaalakassista LÖYTYI KAKKAVAIPPA, joka EI OLLUT meidän vauvalta...
Aikuisia siis henkeen ja vereen... ;)

No just, hyvä hyvä. Siis järjen käyttöhän on sallittua, toisinaan jopa suositeltavaa. Toivottavasti sen perheen äiti palstailee täällä ja lukee ihan nolona tätkin viestiketjua.

Pistikö ne hoitajat sen perheen pihalle?

silloin ku meitin kuopus syntyi niin kolme vanhimpaa oli vesirokossa.
jouduin viellä olemaan sairaalassa viikon ja ikävä oli kova
mutta ei olisi tullut mieleenkään ottaa lapsia vierailulle vaikka olinkin omassa huoneessa.
lääkärin kanssa asiasta puhuin ja hän sanoi että vastasyntynyt yleensä saa suojan äidiltä muttei aina.

kaikkea sitä kuulee, huhhuh.
minä kun olin synnärillä, huonekaverin koko suku JA kaverit asuivat aamusta iltaan huoneessa. olin aivan raivona, ei ollut mitään yksityisyyttä. rouva makasi sängyssä kuin kuningatar kun vieraita kävi, muuten liikuskeli osastolla. miksi ei voinut viedä vieraitaan edes pois huoneesta sinne osaston kahvitilaan. sanoin hoitajille, mutta vieraita vaan lappasi ovista ja ikkunoista.

:o johan siinä tartuttaa oman vauvan lisäksi koko osaston vauvat huonolla tuurilla. Mulla on onneksi olleet mukavat ja huomaavaiset huonetoverit ja omat muksutkin olen kohteliaisuuden vuoksi tavannut käytävällä, jotta ei metelillä toista häirittäisi.

Yhteistyössä