Järjen käyttö olis sallittua synnyttäneiden osastollakin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idiootit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
onkohan isä ees huomannu lapsen vesirokkoa, jos ei ole oireita (ja itkeny, kitissy jne) Mun mies ei ainakaan huomaisi, komentaisi vain muksut autoon että ny lähdetään. Tulivat käymään ni lapsilla mitä sattuu päällä (liian isoa ja pientä, kumpparia ja lenkkaria, hiukset takussa jne) Vähän hävetti

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onkohan isä ees huomannu lapsen vesirokkoa, jos ei ole oireita (ja itkeny, kitissy jne) Mun mies ei ainakaan huomaisi, komentaisi vain muksut autoon että ny lähdetään. Tulivat käymään ni lapsilla mitä sattuu päällä (liian isoa ja pientä, kumpparia ja lenkkaria, hiukset takussa jne) Vähän hävetti

Sillä lapsellahan oli naamassa näppylöitä.

Näitä löytyy :/ :headwall: :snotty:

Mulla oli vieruskaverilla KAHDEKSAN vierasta kerrallaan ja ne kaikki kyyläs mua kun yritin imettää... |O |O |O

Olin sitte tuntitolkulla pois OMASTA huoneesta. :(

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
kaikkea sitä kuulee, huhhuh.
minä kun olin synnärillä, huonekaverin koko suku JA kaverit asuivat aamusta iltaan huoneessa. olin aivan raivona, ei ollut mitään yksityisyyttä. rouva makasi sängyssä kuin kuningatar kun vieraita kävi, muuten liikuskeli osastolla. miksi ei voinut viedä vieraitaan edes pois huoneesta sinne osaston kahvitilaan. sanoin hoitajille, mutta vieraita vaan lappasi ovista ja ikkunoista.

meilläpäin muu suku ym tavataan siihen tarkoitetussa aulassa..olikohan kyseessä vähemmistöryhmään kuuluva suku,tuli vaan mieleen :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:

Nillä lapsellahan oli naamassa näppylöitä.

Mun mies tuskin ois huomannut sittenkään, paitsi jos lapsi ois ollut itkuinen ja kipeä. Jos aamulla ei ois ollut mtn, ja sit ku hakenu lapset hoidosta + lähteneet sairaalaa kohti, ni ei välttämättä ois katsonu ku vilkaisemalla.

|O Voi jumalauta!!

Itse ku olin kuopuksen synnyttäny, niin vierustoverille tuli perhettä siihe kylään, ni sitte alkavat puhua että eilen vielä oltii kovassa mahataudissa mutta ei tänää oo ollu mitää :o Olin että mitä vittua! No sitte ku kotiuduin niin siinäpä oli kiva sairastua iha kauheaan mahatautiin, kummastaki päästä lensi :x Kaikki muut perheestä sairastu mut onneksi vauva silloin säästy kuitenki.

Olihan se myöntänyt että joo vesirokkoa on.

Alkuperäinen kirjoittaja sarbba:
|O Voi jumalauta!!

Itse ku olin kuopuksen synnyttäny, niin vierustoverille tuli perhettä siihe kylään, ni sitte alkavat puhua että eilen vielä oltii kovassa mahataudissa mutta ei tänää oo ollu mitää :o Olin että mitä vittua! No sitte ku kotiuduin niin siinäpä oli kiva sairastua iha kauheaan mahatautiin, kummastaki päästä lensi :x Kaikki muut perheestä sairastu mut onneksi vauva silloin säästy kuitenki.

Mun ystävä on juuri tuollainen, tulis kylään vaikka ripulista tai oksentamisesta muutama tunti. Suuttuu jos on eri mieltä. En tapaa häntä ja lapsiaan useasti sillä hän ei kertoisi jos ovat juuri laatanneet jne kun eri käsitys asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:

Nillä lapsellahan oli naamassa näppylöitä.

Mun mies tuskin ois huomannut sittenkään, paitsi jos lapsi ois ollut itkuinen ja kipeä. Jos aamulla ei ois ollut mtn, ja sit ku hakenu lapset hoidosta + lähteneet sairaalaa kohti, ni ei välttämättä ois katsonu ku vilkaisemalla.

Kiva isä, ei huomaa, että lapsi sairastaa.

Ottaen huomioon, että äiti oli synnyttänyt edellisenä iltana, niin ne oireet oli varmaankin ollut jo sillä lapsella siloin kun äiti oli lähtenyt synnyttään. Niitä näppyjä oli paljon, ja osa oli rikki revitty.

Ja mä tosiaan kysyin, että eihän teillä vaan ole vesirokkoa kun näyttää siltä, ja vastaus oli että on. Eli tiesivät kyllä. Ja jos isä ei olis tiennyt (aika outoa olis kyllä jos ei tietäis) niin kai sen äidin olis sentään pitänyt tietää ja tajuta että ei sinne tulla silloin sille osastolle vierailemaan :(

Joo, henkilökunta kävi ohjeistamassa ja sanomassa, että osastolla ei saa olla tuossa tilanteessa. Mutta se vahinkohan oli sitten siinä vaiheessa jo tapahtunut, kun ehtivät olla siellä jo pitkään :(

En tiedä oliko sitten sen äidin kostomeininkiä vai mitä, mutta seuraavat pari yötä sitten kun oltiin samassa huoneessa, niin tämä räppäsi aina täyden valaistuksen huoneeseen kun vaihtoi yöllä vaippaa yms kivaa ja kohteliasta.

Olin juuri lähdössäkuopuksen kanssa laitokselta kotiin muutenkin pitkän sairaalaolon (viikko) jälkeen kun mies soitti ja sanoi, että esikoisella on vesirokko. Lääkärit sano, että on lähestulkoon edesvastuutonta päästää nyt esikko ja kuopus samaan paikkaan. Jäin siis vielä sairaalaan muutamaksi päiväki ja esikoinen vietiin sitten karanteeniin mummolaan kahdeksi viikoksi.
Lääkärit nimenomaan sanoivat, että tuo 3 kk suoja voi pitää tai sitten ei, mahdollisuudet fifty-fifty.

Yhteistyössä