Jälkivuoto lääkkeellisen keskeytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihmettelijä"

Vieras
Siis onkohan tämä normaalia, nyt 4 viikkoa aikaa lääkkeellisestä keskeytyksestä ja vuoto vaan jatkuu. Kaiken lisäksi tänä iltana vuotoa on tullut todella paljon, sidettä on pitänyt vaihtaa 15 min. välein ja hyytymiä (noin kananmunan kokoisia) huljahtelee pönttöön, siteeseen vähän väliä. Jälkitarkastus oli eilen ja siellä päätettiin vielä 1½ viikkoa odotella loppuisiko vuoto mutta tämä on jotain täysin odottamatonta. En pysty tekemään mitään kun pitää olla vessan läheisyydessä valmiina siteen vaihtoon. Kipuja ei ole eikä vuoto ole pahanhajuista. Mutta onko kellään muulla mennyt näin?

Jep, mulla oli noin, kesti 5 viikkoa ja jouduin oikeasti siivoamaan paikkoja kun välillä holvahti järkyt klimpit loppupuolellakin vielä. Olin tosin jo myöhäisillä viikoilla kun keskeytys tehtiin (rv 18)

mulla viikkoja oli vain 6+ kun keskeytys tehtiin. taidan koettaa aamuun odottaa päivystykseen soiton kanssa jos vaan keksin mitä ihmettä laitan alushousuihin yön ajaksi etten herää verilammikosta.

voi olla että joudut kaavintaan, paljon olen noita kuullut. mulla vuosi tosi paljon vain 2 päivää, ja käytin sillon ihan 10 kiloisen lapsemme liberovaippaa pikkareissa silloin

Heips.

Mulla kesti vuoto 8!!! viikkoa. Ja ihan oikeesti. Ei tarvinnut mennä kaavintaan eikä ne edes kyllä tehnyt mitään jälkitarkastusta.

Kyselin sillon kyllä että onko tää ihan normaalia niin ne sano vaan että se on niin yksilöllistä.. Että sulla on vasta puolet siitä ajasta mitä mulla oli.. Arvaa ottiko välillä päähän ku kesti niinki kauan :P

[QUOTE="voi";21908107]Heips.

Mulla kesti vuoto 8!!! viikkoa. Ja ihan oikeesti. Ei tarvinnut mennä kaavintaan eikä ne edes kyllä tehnyt mitään jälkitarkastusta.

Kyselin sillon kyllä että onko tää ihan normaalia niin ne sano vaan että se on niin yksilöllistä.. Että sulla on vasta puolet siitä ajasta mitä mulla oli.. Arvaa ottiko välillä päähän ku kesti niinki kauan :P[/QUOTE]

Niin ja olin siis viikolla 9. Mutta en täysin muista sitä tuliko hyytymiä tai muuta sellaista, mutta vuotoa kyllä oli ihan kunnolla.

Mulle tehtiin eilen lääkkeellinen keskeytys, menin sinne 10.00 ja pääsin lähtee sieltä 19.00. Olin rv 14+1. Onkohan se ihan normaalia, että tulee verisiä klimppejä, vai onkohan kohtuun vielä jäänyt jotakin.. Vastatkaa mahdollisimman pian!

Yhteistyössä