jälkisupistuksista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Neuvolatäti tulee huomenna niin täytyy siltä kysyä. Itekin oon jo vähän huolissani että miten normaalia tää nyt on. Lisäks mulla on edelleen jalat AIVAN turvoksissa ja päätä särkee :(
Kai sulta katsottiin virtsa-arvot ja verenpaine ennenkuin pääsit kotiin. Sinullahan oli niitä raskausmyrkytysoireita. Raskausmyrkytys voi tulla vielä synnytyksen jälkeenkin. Vaikka synnytyksen pitäisi yleensä auttaa oireisiin. Nim.merk. Kokemusta on... :|

En halua maalata piruja seinille mutta kuitenkin.

Verenpaine katsottiin mutta virtsa-arvoja ei. verenpaine oli ihan hyvä aina kun mitattiin. Ja siis mulla sitten ilmeisesti raskausmyrkytys oli kuin olikin, tosin lievänä. Eli varmaan nää sitä samaa vaivaa on. Ajattelin vaan että synnytys olis lopettanut vaivat mutta ei...

Alkuperäinen kirjoittaja vinku-iita:
Tosta turvotuksesta; Mä olin tosi turvoksissa pari viikko synnytyksen jälkeen, ihan pöhöttynyt.

No hitto kun mä ajattelin että olis heti helpannut. Mullahan nuo jalat oli kauan TOSI turvoksissa.

Kaipa tää tästä vielä iloksi muuttuu...

Kiitos muuten yv-tarjouksesta. Mä purin jo pahimmat enkä viitsi enempää asiaa riepotella. Kiitos kuitenkin :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Kuinka sun kohtusi supistui sairaalassa?Vaikka tuskin siitä johtuu.

Ei sulla kuumetta ole?

En usko :| . Mä olen yllättäin hävittänyt kuumemittarin jonnekin etten voi ees tarkastaa. Niin sairaalassa sain 2 tabua peräsuoleen jotka nopeutti supistumista ja vielä lisäks jonkun supistavan lääkekuurin. Siitä lääkkeestä otin viimeisen toissailtana.

Yhteistyössä