jaksatko syödä kerralla koko hamppariaterian?

  • Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Helposti. Tosin nykyään tulee normaalikokoisesta pizzasta maha täyteen, kun ennen meni kevyesti puolikas perhepizza.
Mä jaksan yleensä syödä normaalikokoisesta pizzasta vain noin puolet, ja loput menee jääkaappiin (jos on kotiin tilattu pizza).
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Helposti. Tosin nykyään tulee normaalikokoisesta pizzasta maha täyteen, kun ennen meni kevyesti puolikas perhepizza.
Voisko johtua siitä että puolikas perhepizza on vähemmän pizzaa kuin yksi normipizza?
Onkos perhepannupizza sitten isompi? Sellaisia syötiin kahdestaan.
 
harmi
Helposti ja joskus jää vähän tilaa jälkiruuallekkin. Hyvät menee tosi helposti ja sit vähemmän namit tökkien. Ja olen laiha rääpäle. Kotipizzaa en saa syödyksi kuin reilu puolet kerralla, joskus meni kokonainen. Mut lie enempi siitä kiinni, ettei pizza enää oikein maistu. Joo ja perusravintola-annos ruokaa menee ihan helposti ja usein menis vielä jälkkäriksi juustokakkupalanen. Onnex ei oo varaa, eikä mahdollisuutta jatkuvaan käydä ravintolassa syömässä. Vois mennä sisuskalut solmuun.
 
Riippuu paikasta, hesessä ja mäkissä menee ateria kokonaan. Mutta kebab-paikkojen annoksia en jaksa kokonaan, ja harvoin pizzaa. Scanissa taas jää aina ranskalaisia yli, on niin hervoton annos niitä.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja pöpökkä:
kyllä helpostikki!! ja siihen päälle viel esim juuston
Juustopaketin? :xmas:

(Mä saan helposti menemään puolikkaan Emmentalin kerralla, vaikka muuten ei ole ongelmia syömisen kanssa.)
 

Yhteistyössä