Jaksaisitteko tämmöstä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wafer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wafer

Vieras
Mulla on ihana mies, siivoaa, tekee ruokaa, on kiltti, harrastaa liikuntaa+ja sillä on hyvä vartalo ;).... Mutta...nämä sen viikonlopun vietot on ongelma....nyt taas lähti laivalle la kaverin kanssa...lupasi tulla sunnuntaina kotiin....laitto viestiä, että ilta jatkuu...tulee su-ma yönä kotiin. No ei tullu. (Tiedän kyllä, että oli sen veljellä yötä.) Nyt edelleen odottelen sitä kotiin. Tätä elämä on.

Ei tätä nyt ihan joka vk-loppu tapahdu..mutta aika usein. Ei ymmärrä, että saatan olla huolissani aamulla kun sitä ei näy ja ja ei vastaa puhelimeen. En siis epäile sitä pettämisestä, tiedän, että se on kavereiden kanssa....mutta oon vaan tosi väsynyt näihin sen lupausten rikkomiseen. Mä olen 30v ja mies pari vuotta vahempi. Ei ole lapsia. Pitäskö vaan antaa olla ja lähteä? Muuten menee hyvin ja miess on ihana. Yhdessä ollaan oltu 10v.

Ootteko te ajatellut lapsia? Mieti minkälaista olis arki sitten tuollaisen miehen kanssa.

Mutta niin. Mies on siis epäluotettava. Se on aika iso juttu parisuhtees, kun ei voi luottaa toiseen pätkän vertaa. Ootko puhunut asiasta rakentavasti? Nalkuttaminen ei auta. Ethän sinä voi estää häntä, mutta sä itse voit asettaa rajat, että mitä SINÄ siedät. Jos ei häntä kiinnosta niin saakoot sitten etsiä kamojansa naapurikunnasta.

Minä en jaksanut. Tosiaan, se ei muutu vaikka lapsia tulee. Mieheni sanaan ei voinut luottaa. Lupasi tehdä lasten kanssa sitä ja tätä. Sanoi neljän vanhalle itkuiselle pojalle, että ensi kerralla pääset isin mukaan lätkämatsiin. Ei päässyt koskaan.

Mieti hyvät ja huonot puolet miehessäsi ja mitä ne painaa. Aika moni mies siivoaa ja laittaa ruokaa, että siitä en pisteitä paljon antaisi. Luotettavuus taas on aika painava asia. En jaksaisi tuota ja vain sinun on mietittävä jaksatko ja välitätkö. Kunhan tiedät että mies ei muutu. Sinun pitää miettiä, otatko lunkisti etkä stressaa kun mies on viipyy reissuillansa. Jos taas tiedät, että et jaksa etkä kestä, vaihda miestä.

Minulla on nyt ehdottoman ihana, ahkera, kiva, luotettava mies, rakastaa minua ja hyvä sängyssä. Ei polta ja alkoa vähän. Ainoa miinuspuoli on ylipaino mutta koitan nyt laittaa terveellistä ruokaa; mies sortuu lähes päivittäin kekseihin ja juustoihin :) Mutta en koe sitä suhdetta kaatavana asiana.

Minulla on nyt ehdottoman ihana, ahkera, kiva, luotettava mies, rakastaa minua ja hyvä sängyssä. Ei polta ja alkoa vähän. Ainoa miinuspuoli on ylipaino mutta koitan nyt laittaa terveellistä ruokaa; mies sortuu lähes päivittäin kekseihin ja juustoihin :) Mutta en koe sitä suhdetta kaatavana asiana.

Eli löysit ittelles ison lapsen. No kiva.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä