Riippuu paljon maastosta. Jos on tasaista, niin keskivauhti on siinä 26 km/h.Alkuperäinen kirjoittaja mummopyöräilijä:missä ajassa sä poljet tuon 30 km?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos olisit oikeasti kilpapyöräilijä, niin pyöristä riittäisi kyllä juttua vaikka vähän aiheen ohi menisikin. Tai siis mielestäni ei siis edes mene, kun puhutaan 30 km:n matkasta ja siihen kuluvasta ajasta...Alkuperäinen kirjoittaja cc:punainen kilpapyörä. Turha mennä ohi aiheen.
t. Toinen kilpapyöräilijä
Ehkä mulla miehenä on reisissä sen verran enemmän jytyä, että tuo 30 km taittuu tunnissa suht helposti ainakin vakiolenkilläni, jossa n. 25 km on autotietä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riippuu paljon maastosta. Jos on tasaista, niin keskivauhti on siinä 26 km/h.Alkuperäinen kirjoittaja mummopyöräilijä:missä ajassa sä poljet tuon 30 km?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos olisit oikeasti kilpapyöräilijä, niin pyöristä riittäisi kyllä juttua vaikka vähän aiheen ohi menisikin. Tai siis mielestäni ei siis edes mene, kun puhutaan 30 km:n matkasta ja siihen kuluvasta ajasta...Alkuperäinen kirjoittaja cc:punainen kilpapyörä. Turha mennä ohi aiheen.
t. Toinen kilpapyöräilijä
Ryhmässä vai yksin?Alkuperäinen kirjoittaja cc:Ehkä mulla miehenä on reisissä sen verran enemmän jytyä, että tuo 30 km taittuu tunnissa suht helposti ainakin vakiolenkilläni, jossa n. 25 km on autotietä.
yksinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ryhmässä vai yksin?Alkuperäinen kirjoittaja cc:Ehkä mulla miehenä on reisissä sen verran enemmän jytyä, että tuo 30 km taittuu tunnissa suht helposti ainakin vakiolenkilläni, jossa n. 25 km on autotietä.
Juu juu, ja Lance Armstrongin keskivauhti Tour de Francella vuonna 1999 oli 40,276 km/h. Mutta jospa palattaisiin nyt kuitenkin takaisin oikeaan kontekstiin ja siihen faktaan, että ollaan mammapalstalla...Alkuperäinen kirjoittaja .:30 km on normaali sunnuntailenkki Jopolla, töihin kun on matkaa vain 12 km suunta. Menee pari tuntia, en ole mikään vauhtihirmu. 30 km/h on ihan realistinen vauhti hyvällä fillarilla ja kunnolla maantiellä. Stubb on vetänyt 90 kilsan matkan vauhdin ollessa keskimäärin 36 km/h.
http://www.alexstubb.com/fi/blog/1156/