jäi sitten legot saamatta liberokoodeilla :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaa, meinasin itsekin näpytellä tänään niitä koodeja sinne. Ihan turha, en oo koskaan saanut sieltä mitään kivoja yllätyksiä. Pampersilla on parempi systeemi, jo ostaessa saa jotain kaupanpäälle, esim kylpypyyhkeen :)

[QUOTE="piipii";29717889]...ja onhan siellä nytkin useampi paketti ja isommallekkin sopivia tullut :)[/QUOTE]

Kolme erilaista juttua saatavilla: 3+ kirja, yksi Lego Chima (6-12v) ja Lego Friends (5-12). Oma 2-vuotiaani jäi ilman duploja, tosi harmi. En aio noita muita ottaa, ois pitänyt myydä koodit :D

Itse ainakin luulin, että kun noita on rajoitettu (MUISTA! Voit tilata vain yhden pakkauksen LEGO® DUPLO® -palikoita kutakin Liberokerhoon ilmoittamaasi lasta kohden.) niitä jäisi jokaiselle halukkaalle. No, ostan omat duploni kaupasta :) Mulla jäi käyttämättä ehkä 15kpl koodeja mutta ne ehtii vielä käyttää tuolla pistekaupassa jos sinne joskus jotain tulee.

Itse ainakin luulin, että kun noita on rajoitettu (MUISTA! Voit tilata vain yhden pakkauksen LEGO® DUPLO® -palikoita kutakin Liberokerhoon ilmoittamaasi lasta kohden.) niitä jäisi jokaiselle halukkaalle. No, ostan omat duploni kaupasta :) Mulla jäi käyttämättä ehkä 15kpl koodeja mutta ne ehtii vielä käyttää tuolla pistekaupassa jos sinne joskus jotain tulee.

Se yhden pakkauksen juttua en ymmärtänyt, mutta muistaaksi kahdeksallatoista koodilla sai yhteensä ostaa. (Itse sain neljän ja kymmenen koodin paketit ja vieä kason, jos saisin koodit kasaan viimeiseen neljän pakettiin.)

Pari koodia jouduin käyttämään pistekauppaan, kun siellä oli suloinen kilpparikylpylelu.

Oikeesti ihmiset: ostakaa muumivaippoja ja tukekaa suomalaista työllisyyttä ja taloutta! Lisäksi saatte lasten pepulle puhtaamman ja turvallisemman vaipan. Tämä ei ole maksettu mainos :) t. Äitix2

[QUOTE="mie";29718449]Oikeesti ihmiset: ostakaa muumivaippoja ja tukekaa suomalaista työllisyyttä ja taloutta! Lisäksi saatte lasten pepulle puhtaamman ja turvallisemman vaipan. Tämä ei ole maksettu mainos :) t. Äitix2[/QUOTE]

Muumivaipat oli kyllä tosi surkeita meidän lapsillemme, kun niitä kerran kokeilin :( Kestot ja Liberot toimii.

[QUOTE="mie";29718449]Oikeesti ihmiset: ostakaa muumivaippoja ja tukekaa suomalaista työllisyyttä ja taloutta! Lisäksi saatte lasten pepulle puhtaamman ja turvallisemman vaipan. Tämä ei ole maksettu mainos :) t. Äitix2[/QUOTE]

Meille tulee niistä punotusta, ainut mikä käy on Libero.

Meillä sai sitarista kaksi liberopakettia ostettaessa kaupan päälle lego-kirjan jossa oli joku eläin ja pari muuta palaa. Kai ne kompensoi noita loppuneita legojasillä :)

Yhteistyössä