En keksi mitään lahjaa 9vuotiaalle kummipojalleni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kummitus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kummitus"

Vieras
Sitä ei ole koskaan kiinnostanut mitkään lautapelit,autoleikit ,legot tai muutkaan "normaalit" lasten leikit,koko ikänsä rakennellu ja nakerrellut kaikenlaisia,väsää kaikenlaisia menopelejä ja robotteja.Olen ostanut sille jo lähes kaiken mitä vaan työkalupakkiin voi ostaa ja tänä vuonna en kyllä viittis vaikka tiedän et ne olis mieluisia mutta niitä rupee olee jo aika paljon hänellä. Mulla on sellaset perinteiset jutu jotka ostan joka vuosi mut siihen lisäks see "pää"joululahja pitäs vielä keksiä.

Mites olisi leffaliput, liput rakennusmessuille :D vaatetta, legojuttuja, geomagit

Leffaliput jees,vaatetta saa,legot ei ole koskaan kiinnostanu ja noita geomageja sillä on ollut mut ei nekään ole enää sille mielekkäitä. Tosi hankala keksiä kun poikaa ei kiinnosta ku pleikkari ja siihenkin on saanut nyt tosi tiukat säännöt joten en viittis pelejäkään ostella kun yrittävät rajoittaa sitä pelaamista nyt oikeen reilusti.

[QUOTE="vieras";27639648]Osta joku käsikonsoli, esim se uusi Nintendo että voi pelata silloin kun ei saa olla pleikkarilla?[/QUOTE]

En usko et vanhemmat tykkäisi kun todellakin pojalle on nyt annettu tiukat säännöt pleikkarinkin kanssa,pitää keskittyä kouluun ja muihin asioihin ja pelaaminen jää viikonloppuihin ja silloinkin vaan tietyn ajan saa pelata joten en viitsi mitään pelejä ostaa.

pussilakanatkin ostin viime vuonna joten sekin pois luetaan.

Miten ois joku rakennussarja esim. http://www.verkkokauppa.com/fi/product/0356/cvrmg/Maxitronix-Electronic-Lab-MX906-130-in-1

Myös kauppojen leluosastoilla elektroniikkan liittyviä rakennussarjoja on paljon.

Onko kiinnostunut kirjoista? Miten olis joku robotteihin liittyvä. Entäs pienoismalli, jos tykkää rakentelusta?
Askartelukaupoista löytyy. Ihan jopa joku pieni lentokone ensi alkuun. Kaverin 8-vuotias on innostunut näistä kovasti, maalailee kieli keskellä suuta pieniä yksityiskohtia. Kädentaitoja kehittävää, kivaa toimintaa. Vanhempien pitää ehkä alkuun auttaa, ainakin liimaushommissa mut kiva yhteinen projekti?

Mitä jos askartelisit hänelle lahjakortin? Tyyliin...tämä lahjakortti oikeuttaa uintireissuun ja leffailtaan kummin kanssa xx-xx välusenä aikana. Herkut kuuluvat hintaan. Voimassa niinkauan kuin leffoja riittää. Mä oon antanut mun kummitytölle tämmösiä eri aiheisia shoppailu, mäkkärireissu, leffa jne. jo monena vuonna ja on ollut ehdottomasti joululahjoista parhain :)
Sit jos haluat antaa jotsin fyysistä, ni miten olis joku tähtitiedejuttu, kiikarit, kaukoputki?
Liput heurekaan?

Miten olisi joku potkulauta, wave-board tai vastaava? Tarttisko luistimia tai mäenlaskuvehkeitä?

Löytyisiköhän Lego Technic- sarjasta jotain kiinnostavaa? Ovat kyllä sikakalliita ja pelkkä moottorikin maksoi jotain vajaa 40 euroa...

Kirjoista neropatin päiväkirjat on mun samanikäisen pojan suosikkeja.

Itse olen miettinyt tuolle meidän 7-v näpertelijäpojalle, joka kyllä tykkää älyttömästi legoista ja varsinkin technics-legoista että ostaisinko joskus jonkun koottavan pienoislentokoneen tai mitä niitä vaan on olemassa. Pitääkin katsoa olisko jotain sellaisia jossain ja minkähintaista. Varmaan jotain nikkaroimistarvikkeita voisi jostain löytyä, enkä nyt tarkoita mitään työkaluja.

Yhteistyössä