Heippa!
Olipa huojentavaa lukea tätä foorumia, tuli sellainen olo, että maailmassa on muitakin, jotka kärsivät ''oudoista'' oireista.
Itselläni kaikki alkoi lokakuun 23. päivä, kun olin katsomassa erästä elokuvaa. Jotenkin siellä tuli yhtäkkiä todella ahdistava olo, ja oli pakko lähteä pois. Päässä tuntui eräänlaista ''puutumista'', mutta varsinaisia tuntopuutosoireita ei ole koskaan esiintynyt.
Siitä lähtien olen panikoinut hirveästi ties mistä, ja ajatellut kaiken aivokasvaimista aivoverenvuotoihin, kunnes löysin tämän Jännitysniska- palstan.
Omat oireeni ovat siis melko samanlaisia kuin teidän muidenkin, päätä pistelee, välillä kolottaa johonkin tiettyyn kohtaan, välillä vihlaisee jommalta kummalta puolelta ja menee sitten pois. Välillä huomaan myös, että minua huimaa, tai että ikäänkuin tasapainotila ei olisi ihan normaali. Korvat menivät jossain vaiheessa hassusti lukkoon, kuitenkin ilman kuulonalenemaa. Minulle on tehty laaja verenkuva, ja kaikki arvot olivat täysin kohdillaan.
Pyörtynyt en ole, eikä oikeastaan ole kyllä pyörivää huimausta esiintynyt ollenkaan.
Osaatteko sanoa, voisivatko oireeni viitata jännitysniskaan? Ettei minun tarvitsisi enää panikoida aivokasvaimista
Luin tuosta hieman ylempää, että joku oli ''ihan varma että kuolen'', kun ahdistaa todella paljon. Täällä toinen samanmoinen! Välillä ahdistus käy sietämättömäksi, ja yleensä oireet tulevat isompina takaisin juuri silloin.
Niskat, hartiat ja selkä ovat minulla totaalisen jumissa, johtuen huonosta tyynystä, sekä luultavasti liian pehmeästä sängystä.
Sanokaa, ettei minulla ole aivokasvainta ;(
Magneettikuviin yms, en oikein viitsi tilata aikaa, kun lääkärin mukaan minulla ei ole siihen tarvittavia oireita..
What do you think?!
Ja kiitos tästä palstasta, helpottaa kamalasti omaa oloa!
Tsemppiä kaikille outojen oireiden kanssa eläville ,)