Miks noi on muuten leijonia eikä esim. susia?Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28457953:Ei kannatais ärsyttää jellonaa
No mitä luulet idiootti. Kato SUomen vaakuunaa.Miks noi on muuten leijonia eikä esim. susia?
Venäjää vastaan oli jännitysnäytelmä, nyt tuo oli enemmänkin iloista katsottavaa sitä yhtä alivoimaa lukuunottamatta kolmoserän alussa.Olipas jännitysnäytelmä =)
Ei edes jännityselokuvat ole ollet näin jännittäviä.
Voihan vattu..ykkösketju on ainakin ollu hyvä tuommoisenaankin, ei tarvis sen tulla sitä sotkemaan vaikka niin superstar onkin..:snotty:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28458270:nonni Granlund tulee kisoihin.
toivotaan et se sit oikeesti on vahvistus, eikä mee peli sekaisin.
saattaapi olla että lykkääpi jalonen aaltosen ja kontiolan kanssa sen heilumaan. toivottavasti ei.Voihan vattu..ykkösketju on ainakin ollu hyvä tuommoisenaankin, ei tarvis sen tulla sitä sotkemaan vaikka niin superstar onkin..:snotty:
Granlund on sen tyyppinen peluri, joka ei todellakaan sovi neloskenttään. Savinainen vaan ykköseen ja Granny voi pelata Pesosen kanssa, koska heillä jo aikasempaa yhteistyötä. Vaikka Grannyllä mennyt pitkään huonosti, on se peliälyltään huippu yhä. Sopii 2-ylivoimaan myös.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28458494:se vois seistä porttivahtina :xmas:
tai täyttää juomapulloja..
nelosketjuun, ykkönen ja kakkonen toimii, kolmosessa on vähän vielä hakusessa, mut Granlund ja Pihlström ei kuulu samaan ketjuun, joten neloseen vaan :xmas:
itseasiassa se on ihan sama minne ne sen tunkee, paree olis sit vaan nopeasti löytää se yhteistyö.Granlund on sen tyyppinen peluri, joka ei todellakaan sovi neloskenttään. Savinainen vaan ykköseen ja Granny voi pelata Pesosen kanssa, koska heillä jo aikasempaa yhteistyötä. Vaikka Grannyllä mennyt pitkään huonosti, on se peliälyltään huippu yhä. Sopii 2-ylivoimaan myös.
sikskuseon niiiiinhyvä :xmas:Minun ongelmani asiassa on se, että nyt kun kerta pelit rullaa niin miksi muuttaa systeemiä. Vanha viisaus, if it works, don't "fix" it.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28459198:sikskuseon niiiiinhyvä :xmas:
Kaipa Jalonen valitsee Grannyn ihan siksi, että se haluaa sen tiimiin. Kun ei Mikko Koivu ollut saatavilla. Ja vaikka Suomi nyt voitti Itävallan, niin muissa peleissä olemme olleet täysin yhden ketjun varassa. Ja se ei oikein riitä. Siksi on hyvä, että saadaan sitä kiekollistakin taitoa joukkueeseen.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28459167:itseasiassa se on ihan sama minne ne sen tunkee, paree olis sit vaan nopeasti löytää se yhteistyö.
mä purnaan kokoajan noita Granlundia ja Selännettä jne vastaan, mulla ei ole oikeastaan niitä vastaan mitään, mä vaan en voi sietää et nyt kun toi tulee, niin jos pärjätään hyvin, on KAIKKI Granlundin tulon ansiota, tai sit jos menee huonosti, niin joukkue mokasi.
itseasiassa siis en voi sietää sellaista henkilöpalvontaa, ja jonkun staran hehkuttamista, kuten olen jo tässäkin ketjussa sanonut niin yhdessä tuolla pelataan, jopa Granlundin on löydettävä se yhteishenki niiden ketjukavereidensa kanssa pärjätäkseen.
Ei todellakaan. Mutta Granlundiin ei sisälly mitään riskejä. Viitaluoma ja Haataja ovat olleet täysiä nollia, joten jos Granlund ei onnistu, sitten hänessä hävitään vain nollan verran. Jalonen uskalsi jo MM-kisoissa 2012 laittaa Granlundin vilttiketjuun kun pelit ei kulkeneet. Joten hän katsoo Granny-kortin ja jos Granlund pääsee potentiaalinsa tasolle, se on Suomelle iso etu. Jos ei pääse, niin mitään ei hävitä.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28459270:vähän niinku suojatyöpaikka?