Jääkiekon MM 2013-ketju :)

  • Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28457927]Miks ne pisti ton Pösilön maaliin ku se toinen molari oli superhyvä. Tosi tyhmää jos suomi nyt putoo niin jaloselle potkut![/QUOTE]

Jalosen valmentajakausi maajoukkueessa loppuu näiden kisojen jälkeen, se on ollu jo vuoden tiedossa, joten turha sille ny on potkuja suunnitella.

Raanta on huilivuorossa, jos noi ny tasoihin pääsee ni eiköhän se sieltä maaliin tuu.
 
Lätkänero
Miksei oo Ranta maalissa? No onneksi teki Korpilampi maalin JEE!!! Mut mikäs on tehdessä kun palkka on kaksi miljoonaa vuodessa ja tyttöystävänä on Jaana Huussi! Kyllä kelpais mullekkin... JA LARRY HAGMAN TEKEE MAALIN!!! Eikun siis MATTI!!!
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28458270:
nonni Granlund tulee kisoihin.

toivotaan et se sit oikeesti on vahvistus, eikä mee peli sekaisin.
Voihan vattu..ykkösketju on ainakin ollu hyvä tuommoisenaankin, ei tarvis sen tulla sitä sotkemaan vaikka niin superstar onkin..:snotty:
 
Allisall
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28458494:
se vois seistä porttivahtina :xmas:
tai täyttää juomapulloja..

nelosketjuun, ykkönen ja kakkonen toimii, kolmosessa on vähän vielä hakusessa, mut Granlund ja Pihlström ei kuulu samaan ketjuun, joten neloseen vaan :xmas:
Granlund on sen tyyppinen peluri, joka ei todellakaan sovi neloskenttään. Savinainen vaan ykköseen ja Granny voi pelata Pesosen kanssa, koska heillä jo aikasempaa yhteistyötä. Vaikka Grannyllä mennyt pitkään huonosti, on se peliälyltään huippu yhä. Sopii 2-ylivoimaan myös.
 
Granlund on sen tyyppinen peluri, joka ei todellakaan sovi neloskenttään. Savinainen vaan ykköseen ja Granny voi pelata Pesosen kanssa, koska heillä jo aikasempaa yhteistyötä. Vaikka Grannyllä mennyt pitkään huonosti, on se peliälyltään huippu yhä. Sopii 2-ylivoimaan myös.
itseasiassa se on ihan sama minne ne sen tunkee, paree olis sit vaan nopeasti löytää se yhteistyö.

mä purnaan kokoajan noita Granlundia ja Selännettä jne vastaan, mulla ei ole oikeastaan niitä vastaan mitään, mä vaan en voi sietää et nyt kun toi tulee, niin jos pärjätään hyvin, on KAIKKI Granlundin tulon ansiota, tai sit jos menee huonosti, niin joukkue mokasi.

itseasiassa siis en voi sietää sellaista henkilöpalvontaa, ja jonkun staran hehkuttamista, kuten olen jo tässäkin ketjussa sanonut niin yhdessä tuolla pelataan, jopa Granlundin on löydettävä se yhteishenki niiden ketjukavereidensa kanssa pärjätäkseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28459198:
sikskuseon niiiiinhyvä :xmas:
:D


Sen kumminkin tietää miten vaikeaa on löytää yhteen toimivia tehokkaita ketjukokoonpanoja.

Näkee sen ihan käytännössä kun katsoo vaikka NHL:n pelejä, ison rahan miehiä jotka ei vaan kykene pelaamaan yksiin, sitten laitetaan joku keskinkertainen äijä samaan ketjuun ja alkaa tulemaan tulosta.

Siksi en itse alkaisi leikkimään noilla asioilla kun olisi todella tyhmää kun homma kusee siksi että piti näppäillä tarpeettomasti.

Toki, varmastihan se vahvistus on tämä MG. Riskaabelia riskaabelia. Tunkis sen kakkosvitjaan ja jättäis ykkösen rauhaan, se on sama onko pesonen vai savinainen ykkösessä kun kontiola ja aaltonen tuntuu pelaavan hyvin molempien kanssa.
 
"Tietäjä"
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28459167:
itseasiassa se on ihan sama minne ne sen tunkee, paree olis sit vaan nopeasti löytää se yhteistyö.

mä purnaan kokoajan noita Granlundia ja Selännettä jne vastaan, mulla ei ole oikeastaan niitä vastaan mitään, mä vaan en voi sietää et nyt kun toi tulee, niin jos pärjätään hyvin, on KAIKKI Granlundin tulon ansiota, tai sit jos menee huonosti, niin joukkue mokasi.

itseasiassa siis en voi sietää sellaista henkilöpalvontaa, ja jonkun staran hehkuttamista, kuten olen jo tässäkin ketjussa sanonut niin yhdessä tuolla pelataan, jopa Granlundin on löydettävä se yhteishenki niiden ketjukavereidensa kanssa pärjätäkseen.
Kaipa Jalonen valitsee Grannyn ihan siksi, että se haluaa sen tiimiin. Kun ei Mikko Koivu ollut saatavilla. Ja vaikka Suomi nyt voitti Itävallan, niin muissa peleissä olemme olleet täysin yhden ketjun varassa. Ja se ei oikein riitä. Siksi on hyvä, että saadaan sitä kiekollistakin taitoa joukkueeseen.

Ja Selänteeseen on Grannya turha verrata. Teemu Selänne on kaikkien aikojen suomalaispelaaja ja on mm. esim. olympiakisojen pistepörssin kaikkien aikojen ykkönen (siis kaikista maailman pelaajista). Granny taas ei mahtunut edes NHL-joukkueeseen. Kaveri on siis kaikkea muuta kuin tähti, nöyrä epäonnistuja joka palaa hakemaan uutta nousua MM-kisoista.
 
"Tietäjä"
Ja voin vakuuttaa, että Granlundia ei laiteta ykköseen. Ihan jo sen takia, että kiekollista osaamista pitää jakaa tasaisemmin. Kontiola-Aaltonen on se supertutkapari. Ainoa kysymys on se, että jatkaako Savinainen tossa ja koitetaanko Pesosta Grannyn kanssa. Vai meneekö sitten niin, että Pesonen palaa ykköseen. Ihan sama, mutta Granlund ei siihen tule ja tämä on tieto joka perustuu ihan noiden pelaajien pelipaikkoihin ja kätisyyksiin.
 
[QUOTE="Tietäjä";28459238]Kaipa Jalonen valitsee Grannyn ihan siksi, että se haluaa sen tiimiin. Kun ei Mikko Koivu ollut saatavilla. Ja vaikka Suomi nyt voitti Itävallan, niin muissa peleissä olemme olleet täysin yhden ketjun varassa. Ja se ei oikein riitä. Siksi on hyvä, että saadaan sitä kiekollistakin taitoa joukkueeseen.

Ja Selänteeseen on Grannya turha verrata. Teemu Selänne on kaikkien aikojen suomalaispelaaja ja on mm. esim. olympiakisojen pistepörssin kaikkien aikojen ykkönen (siis kaikista maailman pelaajista). Granny taas ei mahtunut edes NHL-joukkueeseen. Kaveri on siis kaikkea muuta kuin tähti, nöyrä epäonnistuja joka palaa hakemaan uutta nousua MM-kisoista.[/QUOTE]

vähän niinku suojatyöpaikka?


:snotty:
 
"Tietäjä"
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28459270:
vähän niinku suojatyöpaikka?
Ei todellakaan. Mutta Granlundiin ei sisälly mitään riskejä. Viitaluoma ja Haataja ovat olleet täysiä nollia, joten jos Granlund ei onnistu, sitten hänessä hävitään vain nollan verran. Jalonen uskalsi jo MM-kisoissa 2012 laittaa Granlundin vilttiketjuun kun pelit ei kulkeneet. Joten hän katsoo Granny-kortin ja jos Granlund pääsee potentiaalinsa tasolle, se on Suomelle iso etu. Jos ei pääse, niin mitään ei hävitä.

Todelliset superstarat (kuten Selänne) saattavat oikeesti sekoittaakkin joskus pakkaa negatiiviseenkin suuntaan, mutta Granlund ei ole sellaisessa asemassa enää. Ja silti Selänne pääosin on ollut maajoukkueessa loistava, mutta esim. 2010 olympialaisissa ei oikein ollut...

Suomalaiset eivät vaan tajua asioita aina. Kun Suomi hävis aikoinaan Ruotsille kotikisoissa 6-5 (johti 5-1), niin eniten syytettiin kenttäpelaajista Selännettä, koska oli missannut läpiajon. Kaveri oli kuitenkin tehnyt samaisessa matsissa sen kolme maalia...
 

Yhteistyössä