Jääkiekon MM 2013-ketju :)

  • Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28462142:
kanada-tsekki pelissä nää samat tuomarit mitkä oli Suomi-Venäjä pelissä..aivan yhtä surkeaa toimintaa.
Just ajattelin samaa..se selittääkin miks jäi jäähyjä viheltämättä ja tulee sitten niitä ihmejäähyjä :D
 
Just ajattelin samaa..se selittääkin miks jäi jäähyjä viheltämättä ja tulee sitten niitä ihmejäähyjä :D
näytti tosi pahalta se oliko ny ekassa erässä ku tsekkiä taklattiin vaihtoaition laitaan..
sit ku tuli verta siinä seuraavassa, ni heti pihalle..

toi viimeinen tsekkijäähy oli ihan käsittämätön ja ratkaisi taas aika pitkälle pelin.

toivottavasti ei enää noi jäällä olis.
 
IhanaValo
Tuntuu että ne oli jo valinneet puolen ketä kannattavat ja sen mukaan niitä jäähyjä jakelivat..vaikka eihän tuomarit niin sais tehdä mut vähän semmoinen maku jäi noista molemmista peleistä.
 
Tuntuu että ne oli jo valinneet puolen ketä kannattavat ja sen mukaan niitä jäähyjä jakelivat..vaikka eihän tuomarit niin sais tehdä mut vähän semmoinen maku jäi noista molemmista peleistä.
no, Venäläiset oli sitä mieltä et tuomarit oli meidän puolella, joten ehkä sitä vaan kattoo oman joukkueen puolelta noita tuomioita, mut huonot tuomarit, suosii ne ketä tahansa, erottuu aina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28465574:
minä sanoin :D

mä en tykkää yhtään tästä tilanteesta.

|O


(vannoutunut Vili-fani ni kirpasee ku se tippuu penkille..ei mulla muuta :ashamed: )
mulle nro1 on nro50 eli Aaltonen että mua ei sinänsä haittaa NHL-avut kunhan oma suosikki ei tosiaan joudu penkille
 
niin, kun siis Viitaluoma pelaa fiksusti omaa päätä (puolustusta siis ), se mahdollistaa Pihlströmmin sinkoilut ja viillettämisen ympäri kaukaloa.
Toivotaan et Granlundi sit pelaa samalla tyylillä, tai ei ainakaan lähde sooloilemaan, koska kaks elohopeaa samassa kentässä saattaa aiheuttaa paljon maaleja omaan reppuun.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28465586:
niin, kun siis Viitaluoma pelaa fiksusti omaa päätä (puolustusta siis ), se mahdollistaa Pihlströmmin sinkoilut ja viillettämisen ympäri kaukaloa.
Toivotaan et Granlundi sit pelaa samalla tyylillä, tai ei ainakaan lähde sooloilemaan, koska kaks elohopeaa samassa kentässä saattaa aiheuttaa paljon maaleja omaan reppuun.
Nii joo..toivotaan että onnistuis sekin kentällinen.
En tiiä osaakohan Pihlström ees pelata semmoista "rauhallista" peliä, kun joka ottelussa se on ainakin kerran lähteny tosiaan viilettää :) On se kyl nopeekin, että sopii sen hommaks.
 
Nii joo..toivotaan että onnistuis sekin kentällinen.
En tiiä osaakohan Pihlström ees pelata semmoista "rauhallista" peliä, kun joka ottelussa se on ainakin kerran lähteny tosiaan viilettää :) On se kyl nopeekin, että sopii sen hommaks.
se on toinen mun lemppari =D

mulla on tuolla (itseasiassa tän palstan kautta saatu ) sen nimmarikortti, ihan mulle osoitettu hyvän kesän toivotuksin :heart:

mut se saa aikaan häslinkiä kyllä, hieman heikosti menny viimeajat, mut nyt on näyttäny taas osaamistaan.

toisaalta, mä luotan Jukkaan ja siihen mitä se tekee.

harmittaa vaan Vilin puolesta, mut eiköhän tää tästä =)
 
mulle nro1 on nro50 eli Aaltonen että mua ei sinänsä haittaa NHL-avut kunhan oma suosikki ei tosiaan joudu penkille
joo, hyvä pelaaja

mä oon heikkona yleensä maalivahteihin, ihan sieltä Myllyksestä asti :rolleyes:
Lassila on ihan nro1 ja tietty tän päivän synttärisankari Raanta.

Pihlström kolahti heti ensimmäisessä HPK harjoitusottelussa, samoin Puustinen ja täs viime vuosina Paajanen noista kerhossa pelanneista, kaikki pelaa vähän samalla tyylillä.
 
Minä en tykkää siitä, että kisoihin tulee kesken kaiken NHL-pelaajia, nytkin on jo noin puolet peleistä pelattu, kun Mikael Granlund on tulossa. Mielestäni pitäisi olla sama joukkue ihan alusta asti. Inhottavaa heillekin, jotka joutuvat sitten odottelemaan kisapassin leimaamista.
 
  • Tykkää
Reactions: keppälerttu
"Tietäjä"
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28465586:
niin, kun siis Viitaluoma pelaa fiksusti omaa päätä (puolustusta siis ), se mahdollistaa Pihlströmmin sinkoilut ja viillettämisen ympäri kaukaloa.
Toivotaan et Granlundi sit pelaa samalla tyylillä, tai ei ainakaan lähde sooloilemaan, koska kaks elohopeaa samassa kentässä saattaa aiheuttaa paljon maaleja omaan reppuun.
Mahtaakohan toi sun Viitaluoma-juttus liittyä jotenkin sun kannattamaas seuraan. Viitaluoma on aivan eri kaliiberin pelaaja kuin Granlund. Granlundin hyökkäyspään avut ovat ihan eri tasolla. Viitaluoma on huippu SM-liigassa, mutta näissä kisoissa ei ole taidot riittäneet. Granlund ei tosiaan ole mikään elohopea...
 

Yhteistyössä