jaanuska

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minä vaan

Jäsen
29.05.2004
883
0
16
Tuolla on sinun antama pääsiäistortun ohje ja kysyisinkinkin oletko sitä itse koeillut ja oliko hyvää? :)
Ohje on pellilliselle mutta minusta täyteaineksia on aika niukasti joten siksi utelen ja mietiskelen.. :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2005 klo 20:35 kotitonttu kirjoitti:
hei sä ootki linjoilla.Oon ihmetelly että onko sulla joku iso resptivarasto koneellas vai mistä sä noita aina keräät niin hirveesti?

Juu on, mie oon koko elämäni ajan kerränny erilaisia ohjeita sukulaisilta ja nyt oon paperiversioista sit kirjoittanu puhtaaks aina pikku hiljaa jos ei mikää muu kiinnosta, ja noita reseptejä on kerääntyny paljon, ja sit oon jaotellu esim. kaakut omiin, makeiset omiin, liharuoat omiin... Vaik en oo mikää kokki ammatiltani nii teen kun on fiilistä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2005 klo 20:44 kotitonttu kirjoitti:
täällä oli kerran joku linkki mns-yhteisöön,johon rekisteröidytään ja jaellaan ohjeita.Ootko sitä kokeillu?

Juu nii ol ja taitaa olla vissii vielä tallessa, oon kyllä aatellu noille omille sivuille tehdä tuollaista reseptistöä esim. pdf-versiona tai zipattuna, mut eipä oikein ole aikaa ollu siihen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2005 klo 20:53 kotitonttu kirjoitti:
kävin kattomassa ja monta yhteisöä perustettu.Kantsii mennä kattomaan,voipi löytyä sullekin jotain uutta(?) reseptiä.
Helposti löyty sivu,vaikkei ollukaa tallessa.

Juu kattellaan...

Yhteistyössä