Jääkö mun Lunette käyttämättömänä kaappiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Ku ei mee sisälle millään. Taittelut ei pysy kasassa vaan kuppi aukee ennen aikojaan, sit ku saan sitä ees vähän tungettua, niin se onkin liian alhaalla ja ku se aukee, ni se sattuu. :headwall: :headwall: Ei siitä tuu mitään! |O

Kauanko oot kupitellu? Alku oli mullakin hankalan tuntusta mut kyllä se siitä alko sujuu. Jos se kuppi painaa tai on liian alhaalla ota pois ja laita uudestaan. Kannattaa kokeilla eri taittelu tapoja, itse en pysty taittelee mukana tulleen ohjeen mukaan vaan kannutaittelu sopii mulle paljon paremmin.

Mä saan sen kyllä hyvin sisään, mutta se valuu alaspäin... Vaikka lihakset on kyllä kunnossa. Noin puoli tuntia se on aina hyvin ja sitten rupee se "antenni" tuntumaan (ja olen lyhentänyt antenniakin).

Mulla jäi ainakin ekojen kokeilujen jälkeen kaappiin, enkä ole kaivannut!

Ite laitoin kupin alkuun paikoilleen tolla kyykky tyylillä mut ei menny oikeeseen kohtaan koska paino ja tuntu ilkeeltä. Nykyään laitan sen pöntöllä istuessa jalat levällään, ei paina eikä hankaa tai tunnu ilkeeltä. Oikeen laitto asennon löytää vaan kokeilemalla.

Jos kuppi valuu alaspäin se ei ilmeisesti ole auennut kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä saan sen kyllä hyvin sisään, mutta se valuu alaspäin... Vaikka lihakset on kyllä kunnossa. Noin puoli tuntia se on aina hyvin ja sitten rupee se "antenni" tuntumaan (ja olen lyhentänyt antenniakin).

Mulla jäi ainakin ekojen kokeilujen jälkeen kaappiin, enkä ole kaivannut!

No mulla se ei kyllä valu vaan päin vastoin imasee itseään sisälle päin. Eli vaikka jäis laitossa aika alas, niin ei se antenni enään 5 minuutin päästä missään tunnu ja mulla on se koko antenni siinä tallella.
Alku oli kyllä hankalaa luulin, ensin etten saa sitä sisään ja sit taas et miten hitossa sen saa pois, ku siinä on se alipaine. Mutta nyt 6kk jälkeen en pois vaihtaisi.

Pytyllä istuessa laitan sisään sen ja suihkun jälkeen seisallaan tai kyykyssä. Hyvin on menny kun siihen oppii. Ei se ekalla kerralla kovin helppoa ole mut äkkiä oppii laittamaan ku vaan harjottelee. Mä laitan paikalleen ja vielä sit paina ylöspäin sitä, siis painan sen verran että alipaine löysää ja sit työnnän ylös sitä.

Kyllä sen oppii!! En tuota kyllä vaihtas pois...

Yhteistyössä