Mul on pitkäst aikaa hetki itselleni (toinen lapsi piirtää ja toinen nukkuu) ni vois hetkeksi pysähtyä jauhamaan jostain?
Mä meen ainaki laittaa kahvin tippuun 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mistäs jauhetaan?
Jotain vähemmän agressiivistä, jo onki huonoa energiaa tarpeeks. onks siellä lunta?
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22422153:Mä nakkasin nassuun lounasta ja yritän kaivaa inspiraatiota, että lähtis ajelemaan autolla kauppoihin... nyt on vain inspis hukassa... Vois juoda ensin ne kahvit, jos se vaikka piristäs!![]()
Mun pitäis käydä kävellen kaupalla parin kilometrin päässä, inhaa mennä tonne ulos![]()
Piristää tietystiMun tarttis siivoilla sit kun tässä nyt eka avasin joulun ajan kahvilla ja pasteijoilla. (ei sais syödä mut mä oon tehnyt tän joka vuosi kun tulee ensi lumi)
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22422200:No laitoin jälkkäriksi suklaakahvit keittymään
Ehkä mä sitten jaksan lähteä sinne kauppoihin... Pasteijoista tuli mieleen, joko te ootta joulutorttuja tehneet? Mie olen hullu torttufani (<---kuulostaapa kamalalle), yritän venyttää torttujentekovimman jouluuhun, mutta aina tulee marraskuun lopussa jo ensimmäiset syötyä, nam!
hmm, mä mietin juur, että pitäiskö tehä tänää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22422280:NAM...
Lupasin jo itselleni etten aloita torttusotaa kotona ennen joulukuuta, sillä kun torttuhirviö on irti... Mikään ei sitä estä tekemästä uusia ja uusia pellillisiä torttuja ja ja ja .... örp... Mä en kestäisi peiliin kattomista sen jälkeen, eikä varmaan peilikään ja vaaka kestä sitä![]()