Jaahas likat, ja miks ei pojatki :) Pidetäänkös kahve/tee paussi? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22422153:
Mä nakkasin nassuun lounasta ja yritän kaivaa inspiraatiota, että lähtis ajelemaan autolla kauppoihin... nyt on vain inspis hukassa... Vois juoda ensin ne kahvit, jos se vaikka piristäs! :D

Piristää tietysti ;) Mun tarttis siivoilla sit kun tässä nyt eka avasin joulun ajan kahvilla ja pasteijoilla. (ei sais syödä mut mä oon tehnyt tän joka vuosi kun tulee ensi lumi) :laugh:

[QUOTE="vieras";22422164]On täällä sellaista märkää sohjoa viitisen senttiä. Mukulat aamulla kirmasi pihalle ja naapurin tenavien kanssa tekasivat lumiukon ja linnan. Harmi toisaalta et toi sulaa pois, en kaipaa niitä vetisiä kurakelejä lainkaan.[/QUOTE]

Meillä on likka kipeenä niin ei pääse ulos :(

Piristää tietysti ;) Mun tarttis siivoilla sit kun tässä nyt eka avasin joulun ajan kahvilla ja pasteijoilla. (ei sais syödä mut mä oon tehnyt tän joka vuosi kun tulee ensi lumi) :laugh:

No laitoin jälkkäriksi suklaakahvit keittymään :p
Ehkä mä sitten jaksan lähteä sinne kauppoihin... Pasteijoista tuli mieleen, joko te ootta joulutorttuja tehneet? Mie olen hullu torttufani (<---kuulostaapa kamalalle), yritän venyttää torttujentekovimman jouluuhun, mutta aina tulee marraskuun lopussa jo ensimmäiset syötyä, nam!

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22422200:
No laitoin jälkkäriksi suklaakahvit keittymään :p
Ehkä mä sitten jaksan lähteä sinne kauppoihin... Pasteijoista tuli mieleen, joko te ootta joulutorttuja tehneet? Mie olen hullu torttufani (<---kuulostaapa kamalalle), yritän venyttää torttujentekovimman jouluuhun, mutta aina tulee marraskuun lopussa jo ensimmäiset syötyä, nam!

hmm, mä mietin juur, että pitäiskö tehä tänää :D

Minä taas pelolla oottelen milloin se torttuvillitys iskee sukulaisiin. Niitä kun pitää sitten joka kahveella tuputtaa ja miten kieltäydyt kun se torttu on lautasella valmiina tai muuten "just leivottu" tai "luumu tekee hyvää mahalle"..
Ei hitto, oikeesti, en pidä edes tavallisesta pullasta enkä oikeen mistään muustakaan makeasta. Luumuhillo oikeen pistelee kurkkuun kun on niin makeeta ja saa nenän menemään rullalle :D
Mielummin kahvin kanssa ruisleipää kunnon lihan kanssa :P

hmm, mä mietin juur, että pitäiskö tehä tänää :D

NAM... :p
Lupasin jo itselleni etten aloita torttusotaa kotona ennen joulukuuta, sillä kun torttuhirviö on irti... Mikään ei sitä estä tekemästä uusia ja uusia pellillisiä torttuja ja ja ja .... örp... Mä en kestäisi peiliin kattomista sen jälkeen, eikä varmaan peilikään ja vaaka kestä sitä :laugh:

[QUOTE="Anne";22422270]Minä taas pelolla oottelen milloin se torttuvillitys iskee sukulaisiin. Niitä kun pitää sitten joka kahveella tuputtaa ja miten kieltäydyt kun se torttu on lautasella valmiina tai muuten "just leivottu" tai "luumu tekee hyvää mahalle"..
Ei hitto, oikeesti, en pidä edes tavallisesta pullasta enkä oikeen mistään muustakaan makeasta. Luumuhillo oikeen pistelee kurkkuun kun on niin makeeta ja saa nenän menemään rullalle :D
Mielummin kahvin kanssa ruisleipää kunnon lihan kanssa :P[/QUOTE]

Mä oottelen sitä kinkku aikaa ku saa läväyttää ruisleivän päälle muutaman sentin kinkku palan ja gravilohta :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22422280:
NAM... :p
Lupasin jo itselleni etten aloita torttusotaa kotona ennen joulukuuta, sillä kun torttuhirviö on irti... Mikään ei sitä estä tekemästä uusia ja uusia pellillisiä torttuja ja ja ja .... örp... Mä en kestäisi peiliin kattomista sen jälkeen, eikä varmaan peilikään ja vaaka kestä sitä :laugh:

:laugh: no mut täytyy niiden syöntiä harjotella! :D Muuten menee joulu maistellessa ;) UUNIIN vaan :D

Mäkin tykkään "torttuilla" mut luumumallista en välitä. Mä laitan kaikkia marmeladeja mitä on ja välillä myös lisäksi vaniljakreemiä + jotain marmeladia, viimeksi omenakanelia. Herkkuja. Ja taikina tietysti VOItaikinaa eikä mitään margariinimössöä.

Yhteistyössä