ja toistamiseen mies jäänyt teilleen..

mitä mä, teen, tai siis hajotan...mulla raivo kiehuu päässä....lähti eile ilalla työkaverilleen eikä yöllä vastailut puhelimeensa vaikka soitin ainaki sata kertaa, niin että akku sammu.laitoin työkaverillekin viestin ja soitin sillekin eikä vastausta........voitte arvata mun vihan tällä hetkellä... :headwall: :kieh:
 
sikke
Miehet kevätlaitumilla! hehheh
Tosin , miehe on miehiä. Moraaliton ja vastuuton käytös heiltä sallittakoon siksi, että ajattelevat alapäällään. Tämä fakta myös velvoittaa naisen kantamaan suurempaa vastuuta ja antamaan kaikki anteeksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
mitä mä, teen, tai siis hajotan...mulla raivo kiehuu päässä....lähti eile ilalla työkaverilleen eikä yöllä vastailut puhelimeensa vaikka soitin ainaki sata kertaa, niin että akku sammu.laitoin työkaverillekin viestin ja soitin sillekin eikä vastausta........voitte arvata mun vihan tällä hetkellä... :headwall: :kieh:
Akku sammui siis miehen puhelimesta? Vai laittoiko hän sen kiinni ettet häiritse?
 
Marja
Voin vaan kuvitella tunteen.. Teillä varmaan kannattaa sopia vastaisuudessa että kun täytyy lähtä viihteelle menette yhdessä kun ei mies osaa olla ja käyttäytyä luottamuksen arvoisesti.
 
Milläs reissulla oli toisella kertaa?Saitko hyvän selityksen?

Mä oon ehdottomasti sitä mieltä et kun perheenä eletään ja meillä pieni tyttö,niin mies tulee yöksi kotiin baarireissulta tms..Siis eri juttu jos menny kaverileen ja ollaan sovittu että jää yöksi jostain syystä(mitä ei oo kyl ikinä tapahtunu)niin tämän hyväksyn tietty.Mut en jos mies lähtee dokaan ja mitään ilmottamatta ei tule yöllä kotiin.. =) Ja jossei tätä ymmärrä niin voi olla menemättä =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sikke:
Miehet kevätlaitumilla! hehheh
Tosin , miehe on miehiä. Moraaliton ja vastuuton käytös heiltä sallittakoon siksi, että ajattelevat alapäällään. Tämä fakta myös velvoittaa naisen kantamaan suurempaa vastuuta ja antamaan kaikki anteeksi.
et ole tosissas!
 
soitin äske miehen työkaverille ja vastas, herätin sen :D se sano et mies oli lätenyt yhen toisen työkaverin kans kaupunkiinbaariin...ja sanoin et jaaha, mihinkähän yöksi on mennyt?? ei kuitenkaan antanut tämän toisen henkilön puh, numeroo, alko sekin ottaan päähän...
no siinä samassa kun lopetin ja tulin tähä koneelle ni puhelin soi, ja äijähän siä soitti, ja sano et heräs yhen talon porttikongista oli mennyt nukkuun/sammunut sinne, ja nyt oli tilannu taksin, himena epäilyttää, se että pystyi soittaan ku sillä se akku loppui yöllä, kun soitin sen sata kertaa.....
ja en voi ees huutaa..ku saapuu ku tyttö kotona
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
soitin äske miehen työkaverille ja vastas, herätin sen :D se sano et mies oli lätenyt yhen toisen työkaverin kans kaupunkiinbaariin...ja sanoin et jaaha, mihinkähän yöksi on mennyt?? ei kuitenkaan antanut tämän toisen henkilön puh, numeroo, alko sekin ottaan päähän...
no siinä samassa kun lopetin ja tulin tähä koneelle ni puhelin soi, ja äijähän siä soitti, ja sano et heräs yhen talon porttikongista oli mennyt nukkuun/sammunut sinne, ja nyt oli tilannu taksin, himena epäilyttää, se että pystyi soittaan ku sillä se akku loppui yöllä, kun soitin sen sata kertaa.....
ja en voi ees huutaa..ku saapuu ku tyttö kotona
juu, ei menis läpi mulle...
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
soitin äske miehen työkaverille ja vastas, herätin sen :D se sano et mies oli lätenyt yhen toisen työkaverin kans kaupunkiinbaariin...ja sanoin et jaaha, mihinkähän yöksi on mennyt?? ei kuitenkaan antanut tämän toisen henkilön puh, numeroo, alko sekin ottaan päähän...
no siinä samassa kun lopetin ja tulin tähä koneelle ni puhelin soi, ja äijähän siä soitti, ja sano et heräs yhen talon porttikongista oli mennyt nukkuun/sammunut sinne, ja nyt oli tilannu taksin, himena epäilyttää, se että pystyi soittaan ku sillä se akku loppui yöllä, kun soitin sen sata kertaa.....
ja en voi ees huutaa..ku saapuu ku tyttö kotona
Kysypä siltä että mites sillä oli puhelin välillä kiinni. Tosin saattaahan yhteyksissäkin olla vikaa, tai puhelimessa, mut kuitenkin... Jos ei oo äijäke ennen tehny tollasia, et sammuilee minne sattuu, niin kyllä heräis epäilys ainakin mulla :( Toivottavasti on ihan oikeesti näin käynyt, kaikkihan on mahdollista. Voihan vitalis, ei käy kateeks.
 
vierailija
en kattelis tollasta äijää..jos pitää mennä "sammuilee" jonnekin porraskäytävään niin ei kovin aikuismaista perheenisältä...ja epäilyttäs kyllä muakin, pihalle tollasen äijän laittasin!
 
Marja
Perheen isä on ollu siinä kunnossa et on sammunu jonnekki ulos ja silti osannut sammuttaa puhelimen ja aukaista taas tarpeen tullen. Ihmeellisiä ovat nämä teidän miehet..
 
itse asiassa tää oli kolmas kerta, meidän yhteisenä aikana(5v) mä pidän hyvin tarkkaa lukua menoista :whistle:
ja ne kax viime kertasta ei mennyt kauhee hyvin selityksillä läpi.....eihän sitä koskaan voi varmax uskoa, mä en ainakaan meiän tilanteessa...
meillä toinen lapsi syntyy toukokuussa ja tyttö 4v kesällä
 
Tuli mieleen
Jaa.. Tyhmiä kyselen, mutta miksi ei voi huutaa, jos tyttö on kotona?

Mä en oikeesti ymmärrä miten hyväksytte edes kerran että mies ilmoittamatta jää yöksi johonkin? Siis kyllä meillä ainakin saa jäädä kaverille jos haluaa, mutta se pitää sopia etukäteen!!!
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
kyllä on tainnut vieraissa käydä...eikä ollut ilkeyksillään kirjoitettu, ikävä juttu :(
näi juuri... tuolla on kyllä sen verran kylmä yöllä, että tuskin olisi terveenä herännyt, ellei ollut mukana makuupussia ja pilkkihaalaria.

älä ole sinisilmäinen!
 

Yhteistyössä