Ja nyt selvis mikä on sairaalassa kiireellisyys aika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Nyt selvis mikä on sairaalan mukaan kiireellinen leikkaus. Leikkaus aika vasta lokakuussa. Puhe oli et aika kiireesti pitäs leikata, ja et leikkaus jonot ovat kuulemma olemattomat. mut eipä noilla tunnu kiirettä olevan. jäin miettimään mikä on sitten kiireettömän leikkauksen jonotusaika

Jos sulle on se leikkaus vastikään määrätty eikä ole mikään henkeä uhkaava juttu niin mun mielestä tuo on aika nopeesti.Eikös hoitotakuukin määrittele 6kk.

kato ku sitä kiireellisyyttäkin on monta luokkaa.. on päivystys 1-3vrk, viikon, kuukauden, kahden kuukauden, puolenvuoden, vuoden jne sisään!
Ja jos saat lokakuulle jo ajan, ni kyl se melko kiireellisesti leikataan eli ei ole päivystyksellinen, mut ei extra-kiireellinen, mut kuitenki kiireellinen jos 2kk päästä on leikkaus!!

Hae vähän lisänopeutta yksityisen kautta, jos on vakuutus.

Näin me jouduttiin tekemään, toki ei ollut kyse leikkauksesta vaan ajasta lasten kirurgille.
Jono olisi ollut n.3kk eikä olisi päässyt yhtään aikaisemmin vaikka tilanne olisi pahentunut. Halusimme asian hoitoon mahdollisimman pian ja käytiin yksityisellä.
Hän sitten laittoi polille kiirehtimisajan ja saatiin aika viikonpäästä siitä.

Hyvä niin, koska lastenkirurgin mukaan tilanne on jo aika paha :headwall:

Meikäläisen tulehtunutta sappirakkoa ei edes ultrattu päivystyksessä. Kipukohtaus tammikuussa, ultra toukokuussa ja leikkaus syyskuussa. Periaatteeessa tulehtunut pitäisi leikata heti tai ainakin tulehdus pitäisi hoitaa pois. Viime päivät ovat opettaneet minulle sen, että vanha viisaus kuoleman tullessa olemme seinättömässä talossa, pitää paikkansa.

Yhteistyössä