vierailija
Laittaisitko lapsesi Akun leffaan? Jos luotat nyt intuitioon?
Laittaisitko lapsesi Akun leffaan? Jos luotat nyt intuitioon?
Se, että joku kokee jonkin asian jollakin tavalla ei tarkoita sitä, että asia olisi siten. Minä en käsittääkseni ole väittänyt omaavani valtaa määrittää jonkun muun tunteita, enkä ole niin tehnytkään.Mikä "valta" sulla on määrittää, miten joku on asiat kokenut, onko alistamista tms?
Sulta näyttää kokonaan kyky puuttua toisen asemaan ja tajuta, etteivät kaikki toimi samalla tavalla kuin sinä.
Toki.Laittaisitko lapsesi Akun ohjaamaan leffaan?
Suvakki hekumoi ihmisen kuolemalla...
Hyvä homma, olisi tehnyt tuon paljon aiemmin
Ja sinä nazi hekumoit tuon tyypin tekemällä henkisillä kidutuksillaSuvakki hekumoi ihmisen kuolemalla...
Hae apua asap.Ja sinä nazi hekumoit tuon tyypin tekemällä henkisillä kidutuksilla
aikalailla tasoissa ollaan
vain 1 kuollut vs 40 kidutettua ihmispoloa(vähintään)
Jaa, kummallista kyllä, mielestäni kyllä teen töitä ja paljonkin. Sinä et?Eihän sulla ole edes töitä.
Ethän sinä ollut kokemassa sitä, mitä nämä näyttelijät kertovat, joten et todellakaan voi tuomaroida asiassa. En edes viitsi lukea, mitä kaikkea olet asiasta kirjoittanut, mutta nyt nuo muutamat kommentit riittivät ja aikaisempi kirjoittelusi kertoo myös paljon siitä, minkälainen olet.Se, että joku kokee jonkin asian jollakin tavalla ei tarkoita sitä, että asia olisi siten. Minä en käsittääkseni ole väittänyt omaavani valtaa määrittää jonkun muun tunteita, enkä ole niin tehnytkään.
Entä jos se oletkin sinä, jolta puuttuu kyky asettua toisen asemaan ja ymmärtää, ettei kaikki ajattele kuten sinä... esim. tässä tilanteessa. Minä en näe asiaa aivan kuten sinä, niin SINÄ olet ensimmäisenä kertomassa mitä minä olen tai mitä minulta puuttuu. Aika jännää eikö? Sensijaan minä en ole lähtenyt arvioimaan sinun persoonaasi vaan olen yrittänyt avata omaa näkemystäni.
Se, että odotan ihmisten myös ottavan itse vastuuta elämästään ja asettamaan rajat itselleen ei minusta tarkoita sitä, että olisin empatiakyvytön.
AhaLouhimiehen kannattaa ottaa seuraavaan elokuvaan pelkästään miehiä, loppuis toi ajojahti sen jälkeen.
Asiaa, kiitosEthän sinä ollut kokemassa sitä, mitä nämä näyttelijät kertovat, joten et todellakaan voi tuomaroida asiassa. En edes viitsi lukea, mitä kaikkea olet asiasta kirjoittanut, mutta nyt nuo muutamat kommentit riittivät ja aikaisempi kirjoittelusi kertoo myös paljon siitä, minkälainen olet.
Jos omalle lapsellesi tapahtuisi jotakin pahaa vaikka sitten jo aikuisena, olisitko silloinkin vähättelemässä hänen kokemaansa? Toivottavasti ei näin.
Toki, on ilman muuta hyvä oppia sanomaan "ei", mutta kuten tiedämme, ei se välttämättä ole jokaiselle tai kaikissa tilanteissa niin helppoa. Jos sinä hienosti osaat pitää pintasi aina ja kaikessa ja puolustaa itseäsi, se ei tarkoita, että kaikki siinä onnistuvat. Se tulisi sinun ymmärtää ja muistaa.
Niin ja sanan "valta" kirjoitin lainausmerkeissä, sillä oli ihan tarkoituksensa.
Hengitä nyt hyvänen aika syvään, laske hitaasti kymmeneen ja rauhoitu...minä ketään vihaa.Aha
Sinäkin kuulut naisvihaajiin! Teitä on nyt kolmen mustan naisnikin naisvihaajakopla
Missä on ajojahti?, te 3 olette hulluja!
Naisnäyttelijät vihdoin uskaltavat puhua VUOSIKYMMENIÄ kestäneestä suomalaisten miesohjaajien harrastamasta SADISMISTA!!!
Sit nämä samat tyypit vinkuis miksi Louhimies ei ota naisia leffoihinsa...Louhimiehen kannattaa ottaa seuraavaan elokuvaan pelkästään miehiä, loppuis toi ajojahti sen jälkeen.
Jos tarkoitit niitä naisia niin niinpäx..siinäpähän vinkuisivat.Sit nämä samat tyypit vinkuis miksi Louhimies ei ota naisia leffoihinsa...
Mä en päästäisi, jos mulla valta päättää olisi, yhtäkään lapsistani edes aikuisena mihinkään leffaan näyttelijäksi.Laittaisitko lapsesi Akun leffaan? Jos luotat nyt intuitioon?
Akun tapauksessahan kyse ei ole seksuaalisesta häirinnästä vaan ohjaajan työtavoista.Seksuaalinen häirintä on kuvottavaa,